Billetter til Thomas tog gives væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2016

superbaby

Jeg har fået to voksen-billetter til Thomas Tog dag på Jernbanemuseet i Odense tilovers. De er til søndag d. 15. maj. Børn 0-4 år kommer gratis ind.

Er der nogen som kunne få glæde af dem? Send mig en besked, så sender jeg billetterne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

Super-Mom

superbaby skriver:

Jeg har fået to voksen-billetter til Thomas Tog dag på Jernbanemuseet i Odense tilovers. De er til søndag d. 15. maj. Børn 0-4 år kommer gratis ind.

Er der nogen som kunne få glæde af dem? Send mig en besked, så sender jeg billetterne 

Uh dem vil jeg meget gerne have 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Trine89

superbaby skriver:

Hvis det er nogle der gives væk tænker jeg at der er nogle i den udsatte gruppe jeg er med i som kunne have glæde af sådan nogle. 

Der er flere familier som ikke har mange midler at flytte med og ikke får mange oplevelser.? Jeg vil gerne lave et opslag der inde hvis det er nogle jeg må videre formidle?

Anmeld Citér

4. maj 2016

superbaby

Super-Mom skriver:

Uh dem vil jeg meget gerne have 

De er dine ☺️

Anmeld Citér

4. maj 2016

Super-Mom

superbaby skriver:

De er dine ☺️

Ej tusind tak har sendt dig en PB også 

det vil min datter blive glad for og så lige nu hvor hun snart bliver storesøster 

Anmeld Citér

4. maj 2016

superbaby

Trine89 skriver:

Hvis det er nogle der gives væk tænker jeg at der er nogle i den udsatte gruppe jeg er med i som kunne have glæde af sådan nogle. 

Der er flere familier som ikke har mange midler at flytte med og ikke får mange oplevelser.? Jeg vil gerne lave et opslag der inde hvis det er nogle jeg må videre formidle?

Årh, det var ellers en god idé. Men jeg tænker det er først til mølle, så de er allerede væk ☺️

Anmeld Citér

4. maj 2016

Trine89

superbaby skriver:

Årh, det var ellers en god idé. Men jeg tænker det er først til mølle, så de er allerede væk ☺️

Det er helt i orden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.