Andre på kontanthjælp der bøvler med SKAT og bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2016

Anonym trådstarter

støtte?

Det er anden gang at de trækker over 2500 kr fra min boligstøtte og dermed anden gang at SKAT har oplyst at jeg har fået dobbelt op på kontanthjælp for februar måned og det har jeg altså ikke. Mit barn og jeg ville da have levet i sus og dus hvis det havde været sandt ( nej jeg havde selvfølgelig gjort opmærksom på at der var sket en fejl, hvis det havde været rigtigt) Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så bøvlet? Eller er det fordi de mener at det er det beløb jeg skal undvære når vi kommer til 1. oktober, at så kan de ligeså godt trække dem fra allerede nu? 

Og pga den såkaldte dobbelte kontanthjælp er jeg også blevet modregnet i fripladstilskuddet, så det vil sige at det drejer sig om over 3000 kr mit barn og jeg skal undvære. Det kan sgu' da ikke være rigtigt og ja jeg ved godt at jeg kan klage og det har jeg også gjort og ja jeg ved godt at sådan bliver det til oktober men det kan da ikke passe at det bliver sat i værk før tid??????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Sedigfor

Jeg forstår ikke helt. Hvorfor trækker de, de penge?

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Jeg forstår ikke helt. Hvorfor trækker de, de penge?

Fordi SKAT har oplyst dem at for februar måned har jeg fået 2x gange kontanthjælp, hvilket jeg ikke har.

Anmeld Citér

4. maj 2016

Rauw

Mine børns far har heller ikke fået boligstøtte denne måned. Fra at ha en husleje på 4000 er den nu på 6500. Det er så lige alle hans kostpenge der ryger der. Som om han ikk har nok at slås med altså! (Han er sygemeldt på kontanthjælp med svær depression) Hvor er det dog fucking irriterende. Forstår så godt din frustration! 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Fordi SKAT har oplyst dem at for februar måned har jeg fået 2x gange kontanthjælp, hvilket jeg ikke har.

Så er det vel bare at se ser konto oversigt og så er den skid slået

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.