børnevenlige spisesteder i København.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min familie og jeg rejser på en miniferie i København her i Kristi Himmelfart.

Vi skal bo på et vandrehjem ca. 10 min fra Tivoli, hvor der er morgenmad includeret, men frokost og aftensmad vil vi gerne ud at spise, og gerne på andet end McDonald's og BurgerKing, men hvad er nogle gode spisesteder med børn - som heller ikke koster alt for meget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

snuskesmor

Ms.Sunshine skriver:

Vi skal bo på et vandrehjem ca. 10 min fra Tivoli, hvor der er morgenmad includeret, men frokost og aftensmad vil vi gerne ud at spise, og gerne på andet end McDonald's og BurgerKing, men hvad er nogle gode spisesteder med børn - som heller ikke koster alt for meget?

Bryggens kulturhus :-)

Anmeld Citér

3. maj 2016

Malene76

snuskesmor skriver:

Bryggens kulturhus :-)

Lige præcis den jeg ville anbefale også. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

sne190810

Absalon kirken, som er blevet opkøbt og nu fungere som et fælleshus. De har fællesspisning hver dag til en flad 50'er hver dag, og børn under 5 mener jeg spiser gratis/halv pris (kan ikke huske det præcist) 

Ligger på Sønder boulevard, Vesterbro. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

modesty

Ms.Sunshine skriver:

Hvor gamle er børnene?

Hvilket vandrehjem?

Anmeld Citér

4. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hvor gamle er børnene?

Hvilket vandrehjem?

Vi skal bo på Danhostel Copenhagen City (H.C. Andersens boulevard)...

vores datter er 25 mdr. (sønnen havde ddesværre planer med sin far)

Anmeld Citér

4. maj 2016

Newsence

Hvis I vil kører lidt for det så er der fantastiske buffet steder i Fisketorvet der er gode til børn og så koster en buffe ca 80 kr for voksne.. 

Vores børn elsker fisketovet

Anmeld Citér

6. maj 2016

Kildebakken

Wagamama som ligger i tivoli, dog med separat indgang fra gaden. Le Le street kitchen som ligger nær Rådhuspladsen. Torvehallerne ved Nørreport station. Papirøen har en fænomenal spisehal med boder og man kan tage en vandbus derud. Der er også mange gode steder i kødbyen. Burgerkæder med kvalitetsburgere er skud op alle steder prøv fx halifax. Det gode ved alle disse steder er at der ikke er noget at svine til og vælte, ingen som ser skævt til ungerne og massere af retter som også kræsne børn vil spise. Samtidig får i københavner vibe for alle pengene. 

Skal det være lidt mere etableret ville jeg vælge en madklubbens restauranter fx den på Vesterbrogade eller kgs nytår,  her er priserne rimelige og stemningen helt i top. Jeg ville ikke være bleg for at tage børn med her:-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.