Hvilke g-tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
1 synes godt om
3. maj 2016

hautecouture

Ja - ganske kort, hvilke g-teste har I bedst erfaringer med? Jeg har kun prøvet at teste positiv med én slags (og kun én gang) - apotekets egen (til omkring 60-70kr for én mener jeg). Det var da vi ventede vores datter og den var bragende positiv inden for 1 minut (men var vist også 5+1 da jeg testede første gang) Har læst at valmed er virkelig dårlige/ikke til at regne med - korrekt? Og har også læst at 'rfsu test tidligt' teste heller ikke altid er til at regne med - så hvad siger I? Hvilke har I haft succes med og er der overhovedet nogle der har haft dårlige erfaringer med en type tests?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Dorthe1986

Jeg har brugt valmed for 5 år siden og den viste positiv og det resulterede i en dreng  

Og tilbage i november testede jeg positiv på en rfsu tidlig test og det skulle gerne resultere i en pige til juli  

Så jeg har gode erfaringer med de to teste.

Anmeld Citér

4. maj 2016

hautecouture

Dorthe1986 skriver:

Jeg har brugt valmed for 5 år siden og den viste positiv og det resulterede i en dreng  

Og tilbage i november testede jeg positiv på en rfsu tidlig test og det skulle gerne resultere i en pige til juli  

Så jeg har gode erfaringer med de to teste.

Tak for svar  Kan du huske hvornår du testede sidst med tidlig test? Var det før tid eller som normalt, efter udebleven mens?  Og tillykke 

Anmeld Citér

4. maj 2016

grinny

Valmed ikke er dårligere, de er bare gode til at lave skyggestreger efter tid (men der må man jo heller ikke kigge )

Jeg har brugt både valmed og strimmelteste fra billigeteste.dk

rfsu testen har jeg kun dårlige erfaring med. Da jeg ventede min søn var det den eneste test der ikke var to streger på, men alle andre - så dem bruger jeg ikke mere  

Anmeld Citér

4. maj 2016

Dorthe1986

hautecouture skriver:

Tak for svar  Kan du huske hvornår du testede sidst med tidlig test? Var det før tid eller som normalt, efter udebleven mens?  Og tillykke 

Tak 

Ja med rfsu testede jeg 3+4 kan jeg regne ud når jeg går baglæns. Jeg har pco og har derfor en lidt skør cyklus. Men 3+4 og testen gav tydeligt svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.