sætte hår selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
7 svar
11 synes godt om
3. maj 2016

serinasmor

Jep 

I sidste uge lavede jeg et indlæg om hvor spændende tøjvalg den seksårige her hjemme har tit og ofte  

I går knækkede hun koden til hvordan man laver en hestehale på sig selv 

I dag ville hun sætte håret selv det blev til en hestehale i nakken  og hårbøjle til det lange pandehår

Det lignede lidt en høstak  men da hun jo bare skal i børnehave så gør det ikke så meget  

Hun var rocker stolt ! 

Hvor bliver de dog hurtigt store 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Mortil2+

Ja de kan bare så mange ting - hvis de får lov :-) Så syntes det er super fedt, at du lader hende tage af sted med uglet hår :-)

Jeg gør selv det samme - har ik de store problemer med at det ugler lidt hist og her - og når hun selv smøre hendes madpakke - retter jeg heller ikke pålægget til, så det passer rugbrødet - hun er pave stolt - og det skal hun blive ved med at være - for det er super flot - og det bliver jo bedre for hver gang ! ;-)

Anmeld Citér

3. maj 2016

Loa

serinasmor skriver:

Jep 

I sidste uge lavede jeg et indlæg om hvor spændende tøjvalg den seksårige her hjemme har tit og ofte  

I går knækkede hun koden til hvordan man laver en hestehale på sig selv 

I dag ville hun sætte håret selv det blev til en hestehale i nakken  og hårbøjle til det lange pandehår

Det lignede lidt en høstak  men da hun jo bare skal i børnehave så gør det ikke så meget  

Hun var rocker stolt ! 

Hvor bliver de dog hurtigt store 

Hvor cool 

Hvor ville jeg dog ønske at jeg fik lov at putte noget i Isabellas hår 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Bshizzle

... Kan lige se det for mig !! 

Billeder??? 

Min store dreng på 10 år bruger nogle gange LIDT voks i hans hår når han vil se smart ud.. 

Den anden dag fik den mindste på 4 år jo lige øje på den bøtte... 

BOM.. 5 min efter sad hele den bøtte i håret/på kinderne .... 

Han ville jo osse være smart ligesom storebror 

Anmeld Citér

3. maj 2016

serinasmor

Loa skriver:

Hvor cool 

Hvor ville jeg dog ønske at jeg fik lov at putte noget i Isabellas hår 

Her er det et krav at pandehåret er sat op ... For hun vil gerne have det langt - men pt dækker det kun øjnene og kan ikke nå om bag ørerne  

Hvis vi ikke sætter det op kan hun ikke se noget - så hvis hun ikke vil have det sat op er alternativet at det skal klippes  

Anmeld Citér

3. maj 2016

serinasmor

Bshizzle skriver:

Billeder??? 

Min store dreng på 10 år bruger nogle gange LIDT voks i hans hår når han vil se smart ud.. 

Tog ingen billeder i morges ... Men nu du siger det

Det er da fint  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. maj 2016

serinasmor

Bshizzle skriver:

Billeder??? 

Dejligt med sådan en kreativ dreng btw han kunne da lige fikse en sej frisure  

Gad vide hvorfor det også skulle på kinderne 

Anmeld Citér

3. maj 2016

serinasmor

Mortil2+ skriver:

Ja de kan bare så mange ting - hvis de får lov :-) Så syntes det er super fedt, at du lader hende tage af sted med uglet hår :-)

Jeg gør selv det samme - har ik de store problemer med at det ugler lidt hist og her - og når hun selv smøre hendes madpakke - retter jeg heller ikke pålægget til, så det passer rugbrødet - hun er pave stolt - og det skal hun blive ved med at være - for det er super flot - og det bliver jo bedre for hver gang ! ;-)

De kan nemlig mange ting som udgangspunkt får hun også lov til alt hvad hun kan selv ... Og det bliver jo flere og flere ting  

Nogle gange kan vi bare ikke helt følge med som forældre og denne var ny - og pludselig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.