mors dag - noget pjat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2016

Anonym trådstarter

Ja det er lidt min generelle holdning, især når manden køber for et ikke født barn eller en baby. Jeg giver dog selv både mors dag og fars dag gaver. 

Generelt har jeg det lige sådan med alle de andre opståede helligdage, så som valentines dag. Gad ikke ud at spise den dag osv. 

Men som årene er skredet frem og min mand aldrig, som virkelig i aldrig, køber hverken julegave eller fødselsdagsgave, ( ville være den eneste gave han skulle købe) ikke giver noget til mors dag ig bare generelt aldrig. Føler jeg sådan et stik i maven når jeg ser så mange andre ind imellem få blomster, gaver, eller andet som viser de sætter pris på en  

Jeg har været inde i en hård periode og lige i år ville jeg sådan ønske han på et tidspunkt kom spontant og havde gjort et eller andet for mig, af lyst, fordi han synes jeg fortjener det  

Er så trels at have den følelse indeni og samtidig være imod alle de helligdage  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Ja det er lidt min generelle holdning, især når manden køber for et ikke født barn eller en baby. Jeg giver dog selv både mors dag og fars dag gaver. 

Generelt har jeg det lige sådan med alle de andre opståede helligdage, så som valentines dag. Gad ikke ud at spise den dag osv. 

Men som årene er skredet frem og min mand aldrig, som virkelig i aldrig, køber hverken julegave eller fødselsdagsgave, ( ville være den eneste gave han skulle købe) ikke giver noget til mors dag ig bare generelt aldrig. Føler jeg sådan et stik i maven når jeg ser så mange andre ind imellem få blomster, gaver, eller andet som viser de sætter pris på en  

Jeg har været inde i en hård periode og lige i år ville jeg sådan ønske han på et tidspunkt kom spontant og havde gjort et eller andet for mig, af lyst, fordi han synes jeg fortjener det  

Har du gort ham opmærksom på det ? 

Anmeld Citér

3. maj 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg kan da godt forstå at du bliver ked af ikke at få fødselsdagsgave eller julegave, det ville jeg da fortælle din mand, hvis du ikke har gjort det. Og samtidig er det lidt hmmm. at tvinge en til at give gaver, det skulle jo gerne komme fra hjertet. Jeg syntes nok at det siger lidt om ham. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym

Men hvis du altid har set "negativt" på sådanne specielle dage, så kan jeg faktisk godt forstå din mand, at han ikke gider spilde sin tid på at købe noget til dig. 

Men at du så pludselig nu ændrer mening? Ja, måske ikke lige tænker, at du Gør det?

Undskyld hvis det lyder hårdt, skrevet men det er overhovedet ikke min hensigt, så tag det ikke for hårdt.

Anmeld Citér

3. maj 2016

(august)

Jeg synes det er vigtigt at give hinanden både fødselsdagsgaver og julegaver. Herhjemme har økonomien til tider været lidt anstrengt og derfor har vi max givet gaver for mellem 100-200kr, og det er nogle af de gaver jeg har været mest glad for.

Vi fejrer heller ikke valentinsdag, halloween osv, men lige præcis mors og fars dag gør vi. Jeg gik et år da mine piger ikke var ret store to billeder de selv havde malet en dag far var alene hjemme med dem, og bliver stadig varm om hjertet når jeg ser dem.

Du skal sige til din mand at det har en betydning at du får en gave også selvom det kun er en baby.

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Har du gort ham opmærksom på det ? 

Mange gange, og hvert år til jul og fødselsdag, fortæller jeg at jeg ønsker vi giver hinanden gaver, og køber hver gang til ham  

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Jeg synes det er vigtigt at give hinanden både fødselsdagsgaver og julegaver. Herhjemme har økonomien til tider været lidt anstrengt og derfor har vi max givet gaver for mellem 100-200kr, og det er nogle af de gaver jeg har været mest glad for.

Vi fejrer heller ikke valentinsdag, halloween osv, men lige præcis mors og fars dag gør vi. Jeg gik et år da mine piger ikke var ret store to billeder de selv havde malet en dag far var alene hjemme med dem, og bliver stadig varm om hjertet når jeg ser dem.

Du skal sige til din mand at det har en betydning at du får en gave også selvom det kun er en baby.

Vores børn går i børnehave så de ville fint kunne lave et eller andet netop det som ikke er dyrt er helt fint. Bare en tegning eller andet, det er mere det at man bliver sat pris på 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vores børn går i børnehave så de ville fint kunne lave et eller andet netop det som ikke er dyrt er helt fint. Bare en tegning eller andet, det er mere det at man bliver sat pris på 

På hvilke andre måder viser han at han sætter pris på dig?

Anmeld Citér

3. maj 2016

Newsence

Så må du jo lade være med at købe noget til ham. Drop fars dag og fødselsdag og når han så undre sig så sig som det er at i og med han aldrig giver noget så tænke du at det var sådan.

hvad svare han når du siger du ønsker I skal give gaver? Hvis han svare ok så ville jeg sætte mig med ham og sige at når I har aftalt det så sårer det sgu meget han så ikke overholder aftalen. Fortæl ham hvordan du føler det. Sørg for han ikke er i tvivl og gør ham så opmærksom på at for fremtiden hvis I laver en aftale om gaver forventer du han overholder den lige som alle andre aftaler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.