Søger en der kan sy en hue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2016

Vivienne

helle85 skriver:

Der var et link til hendes Facebook side og der stå hun ikke tager i mod bestillinger 

Ja det er rigtig nok men hvis du forklarer hende situationen er jeg ret sikker på at hun gør det for dig

Du mister  jo intet ved at spørge hende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

SofiaMik

helle85 skriver:

Jeg søger en der kan sy en tynd hue med lynet mcqueen

Min dreng skal opereres i sit øre på mandag  og han gå meget op i ikke at se anderledes ud end han plejer. Og han skal have vat i øret et stykke tid plus han også bliver syet over øret. 

Skrev gerne pris inklusiv porto. Og evt billede hvis du har syet huerfaren før.

Remi1000 og Netto har lige haft noget og du kan  prøve 

http://www.thefairytalecompany.dk

Http://www.disneystore.dk

Http://www.heaven4kids.dk

Anmeld Citér

3. maj 2016

Maalene

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er lige åbnet en ny stofbutik i Horsens, og jeg tænker at der er en chance for, at hun har noget stof med mcqueen på  Linket til hendes Facebook side er ihvertfald her:  https://m.facebook.com/stofhuset/  Du kan evt. give hende et kald og høre - ved ikke om hun kan sy den til dig også 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Benjamins'mor

Har lige fået syet en til min datter med frost (hun er 2 år), hun laver vidst bestillinger kan lige se om jeg kan finde hendes Facebook side. 

Anmeld Citér

5. maj 2016

helle85

Benjamins'mor skriver:

Har lige fået syet en til min datter med frost (hun er 2 år), hun laver vidst bestillinger kan lige se om jeg kan finde hendes Facebook side. 

Jeg har lavet et opslag på en af de sider der blev henvist til og der var en der godt vil lave en. Hun skal bare lige finde et mønster.  Men hvis hun ikke skriver tilbage så skriver jeg lige til dig. For så vil jeg godt have hendes Facebook side ☺

Anmeld Citér

5. maj 2016

helle85

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er lige åbnet en ny stofbutik i Horsens, og jeg tænker at der er en chance for, at hun har noget stof med mcqueen på  Linket til hendes Facebook side er ihvertfald her:  https://m.facebook.com/stofhuset/  Du kan evt. give hende et kald og høre - ved ikke om hun kan sy den til dig også 

Tak  jeg har fundet en der vil sy en til mig

Anmeld Citér

5. maj 2016

Jems

på facebook er der en gruppe med en der hedder smuttii.dk hun er virkelig dygtig

hun laver tynde huer til 70 kr til porto

Anmeld Citér

5. maj 2016

serinasmor

helle85 skriver:

Jeg søger en der kan sy en tynd hue med lynet mcqueen

Min dreng skal opereres i sit øre på mandag  og han gå meget op i ikke at se anderledes ud end han plejer. Og han skal have vat i øret et stykke tid plus han også bliver syet over øret. 

Skrev gerne pris inklusiv porto. Og evt billede hvis du har syet huerfaren før.

Hvis det ikke lykkes at finde nogen der kan sy det så kan du evt købe en tynd hue uden McQueen og sætte et strygemærke på Google strygemærke  cars så kommer der nogle frem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.