Anbefaling af klinik til ICSI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken af de fire klinikker har I bedst erfaring med?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

779 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2016

cph-mom

Hej, jeg skal i gang med mit 3. behandlingsforsøg, og siden Riget nu tager sig en ordentlig sommerferie, overvejer vi at gå i gang med det private imens.

Og så er spørgsmålet: Hvor skal vi gå hen?
Vi har især undersøgt Trianglen, Danfert, CFC og Stork. Gravid-statistikkerne er nogenlunde de samme, med Trainglen som den dyreste og Stork som den billigste. Trianglen er umiddelbar den, vi har hørt mest positivt om, Danfert også delvist positivt, CFC skulle have en spøjs læge/være sjuskede, hvilket gør mig temmlig utryg - og så er der Stork, som det er meget svært at finde info rundt om.

Så derfor: Hvilke erfaringer har I med de fire ovenstående klinikker? Er der nogen, I kan anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

C85

Jeg har gået (/går egentlig stadig) hos CFC og er blevet insemineret der 3 gange. Er nu henvist til RH til IVF. 

Jeg synes det har været en positiv oplevelse, at komme hos CFC, de har været søde og imødekommende, og lægen som vi var til forsamtale med, var grundig og forklarende ift. hele forløbet. Generelt har jeg følt mig meget tryg der.

Havde en enkelt oplevelse, der ikke var så positiv, da jeg skulle insemineres 2. gang. Jeg blev spurgt om jeg ville være med i noget forsøgshalløj og da jeg umiddelbart sagde nej (pga. det fravær det ville give mig på min arbejdsplads), virkede hende der inseminerede mig til at blive lidt fornærmet og stemningen blev underlig. Dog har det været ét besøg ud af mange (når man tæller scanninger, samtaler mv. med), så alt i alt vil jeg godt kunne anbefale dem. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Putomanen

Vi var på Trianglen og var utroligt glade for stedet.

Vi var også til samtale på Danfert, men kemien var bedre med Trianglen. Jeg husker ikke at det var meget dyrere end andre steder, men vi købte en pakke hos dem.

Både læger og sygeplejersker var utroligt søde. De var gode til at være realistiske om vores situation og forsøge andet end de havde gjort på RH.

Anmeld Citér

4. maj 2016

Kace

Hej 

Min kæreste og jeg er i gang med vores andet ICSI forsøg på Rigshospitalet og er ligesom jer i gang med at undersøge privatllinikkerne i København og omegn - da vi heller ikke orker sommerferielukningen og derfor overvejer at veksle sommerferien til et forsøg. Jeg har bestilt tid til samtale hos CPH og Trianglen og høre også meget gerne jeres anbefalinger! 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Kace

Er I kommet nærmere et valg? Vi har været til samtale hos cph og skal på Trianglen her til juni? 

Anmeld Citér

17. maj 2016

cph-mom

Umiddelbart hælder vi mest til Trianglen. 

Vi har en forsamtale hos dem i morgen.

Vores aftale med dem afhænger dog af, om vi kan klemme en kort behandling ind med Riget her inden sommer. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Kace

Vi hælder umiddelbart også mest til Trianglen hvis ikke det lykkes denne gang. Vi var til ægoplægning i dag og her spurgte jeg ind til og der særligt var nogle af privatklinikkerne de ville anbefale og her var svaret nej og at deres kendskab generelt var positivt til alle privat klinikkerne! 

Tak for svar - og held og lykke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.