Hvor meget sorterer moderkagen fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg er anonym, fordi min graviditet stadig ikke er offentliggjort, selvom jeg er halvvejs.

Jeg kom til at tænke på, hvor meget moderkagen sortere fra i forhold, hvad barnet har brug for?

Jeg har en voldsom trang/lyst til sukker, og jeg kan bare ikke modstå den, ligemeget hvad jeg gør. Det handler om slik og kage, ikke sodavand, juice osv. 

Udover sukkerindtaget så lever jeg sundt og fornuftigt. Primørt grønt,, kylling og fisk.

Hvad kan konsekvenserne være? Jeg er normalvægtig, aktiv og er ikke som sådan bekymret for sukkersyge. Burde jeg være det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi min graviditet stadig ikke er offentliggjort, selvom jeg er halvvejs.

Jeg kom til at tænke på, hvor meget moderkagen sortere fra i forhold, hvad barnet har brug for?

Jeg har en voldsom trang/lyst til sukker, og jeg kan bare ikke modstå den, ligemeget hvad jeg gør. Det handler om slik og kage, ikke sodavand, juice osv. 

Udover sukkerindtaget så lever jeg sundt og fornuftigt. Primørt grønt,, kylling og fisk.

Hvad kan konsekvenserne være? Jeg er normalvægtig, aktiv og er ikke som sådan bekymret for sukkersyge. Burde jeg være det?

Hmm .... 

Hvor meget der bliver sorteret fra er jo svært at svare på  

Hvis du spiser for mere end 50 kr bland selv slik om dagen så er det nok i overkanten det samme hvis du spiser en hel kringle hver dag ... Men alt med måde 

Jeg tror ikke på at der sker noget ved at spise et eller 2 stykker kage hver dag fx eller en pose dumle  ... Ikke hvis du også spiser rigtig mad og varieret ...  

Min egen sukkertrang kommer og går - nogle dage er det meget og andre gange er den helt væk 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hmm .... 

Hvor meget der bliver sorteret fra er jo svært at svare på  

Hvis du spiser for mere end 50 kr bland selv slik om dagen så er det nok i overkanten det samme hvis du spiser en hel kringle hver dag ... Men alt med måde 

Jeg tror ikke på at der sker noget ved at spise et eller 2 stykker kage hver dag fx eller en pose dumle  ... Ikke hvis du også spiser rigtig mad og varieret ...  

Min egen sukkertrang kommer og går - nogle dage er det meget og andre gange er den helt væk 

Det er et svar, jeg godt kan lide Jeg har også prøvet at fortælle mig selv, at det nok skal gå. Det siger folk omkring mig jo også. Lige ud over sukkerindtaget, så lever jeg virkelig helt ok. Jeg er meget aktiv, mine måltider er sunde og jeg er meget fokuseret på, at kompensere for sukkeret!

Min trang svinger ikke rigtig... Men nogle dage kan min dårlige samvittighed tage lidt over og så kan jeg beherske mig - EN SMULE.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.