Er der en svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2016

Anonym trådstarter

Hmm er der en svag svag streg eller er det ønsketænkning? Tog den i går morges grundet ømme bryster. 

Synes ikke der var noget men tog billede alligevel og kigger på dem til aften i dag, og synes måske jeg kan ane noget men er i tvivl?

Tager en ny i morgen, da mine bryster ikke er blevet mindre ømme - tværtimod 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Anonym

Kan desværre kun se 1 streg 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan desværre kun se 1 streg 

Tak for dit svar :-) også det jeg tænkte, men ville være helt sikker!

Anmeld Citér

3. maj 2016

JLRDP

Jeg ser desværre også kun en streg på alle tre billeder 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Maalene

Jeg kan desværre også kun se 1 streg, men ved hvor svært det kan være at fange på et billede, så jeg håber den er der alligevel 

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hmm er der en svag svag streg eller er det ønsketænkning? Tog den i går morges grundet ømme bryster. 

Synes ikke der var noget men tog billede alligevel og kigger på dem til aften i dag, og synes måske jeg kan ane noget men er i tvivl?

Kan desværre ikke se nogen nr. 2 streg 

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hvornår skal du ha mens igen? Jeg får også ømme bryster omkring ægløsning så måske det er din ægløsning?

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Hvornår skal du ha mens igen? Jeg får også ømme bryster omkring ægløsning så måske det er din ægløsning?

Har ingen mens haft side 16.01, så jeg ved det faktisk ikke :-) hvis den er negativ til morgen, prøver jeg med en ÆL senere :-)

Anmeld Citér

3. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Har ingen mens haft side 16.01, så jeg ved det faktisk ikke :-) hvis den er negativ til morgen, prøver jeg med en ÆL senere :-)

Ville nok hellere kontakte lægen og få foretaget blodprøve så. Kan være du er en af dem der ikke kan teste på pind. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Okay.. Har du PCO eller lign? Ville nok også kontakte lægen hvis du ellers er vant til at have mens vanligt hver måned. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.