Håber, at nogen af jer har oplevet noget lignende.
Den 9. marts fik jeg min menstruation, hvor jeg startede på p-piller... to uger efter får jeg en lille blødning og det er helt normalt for mig på p-piller (er sket før, da jeg har taget p-piller)... Op til p-pille pausen får jeg menssmerter, men min mens kommer aldrig. Jeg fortsætter med en ny pakke p-piller efter at have rådført mig med lægen. Jeg får andre symptomer som kvalme, svimmel og ondt i hovedet, men kunne derefter læse mig frem til at det kunne være bivirkninger til p-pillerne og vælger derfor at stoppe med at tage dem - tager den sidste pille den 20. april og har stadig ikke fået mens...
Har førhen været på p-piller i mange år, men har aldrig oplevet at jeg ikke får en blødning i pausen og jeg har stadig menssmerter og er oppustet. Har også læst mig frem til, at p-pillerne burde være ude af kroppen i løbet af nogle få dage, så burde bivirkningerne så ikke også forsvinde?
Har taget to p-piller lidt sent, så der kunne være en minimal risiko.
Har taget tests, som alle viser negative - burde de ikke vise positivt nu efter så lang tid, hvis jeg var gravid?
Cec
Anmeld
Citér