aktiviteter til turen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min datter og jeg skal rejse til København, og det er en tur på 3 timer.

Vi skal først med færgen, og der kan vi få tiden til at gå med lidt eftermiddagsmad og leg i legerummet, men derefter skal vi køre i bus i 1 1/2 time over Sverige, så jeg skal finde på nogle aktiviteter til hende.

Jeg tænkte at jeg vil tage en bog med hun kan sidde og bladre i, og så min transportable oplader med så hun evt. kan se noget Netflix/viki/YouTube, men er der noget jeg også skal tage med/ikke skal bruge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ms.Sunshine skriver:

Min datter og jeg skal rejse til København, og det er en tur på 3 timer.

Vi skal først med færgen, og der kan vi få tiden til at gå med lidt eftermiddagsmad og leg i legerummet, men derefter skal vi køre i bus i 1 1/2 time over Sverige, så jeg skal finde på nogle aktiviteter til hende.

Jeg tænkte at jeg vil tage en bog med hun kan sidde og bladre i, og så min transportable oplader med så hun evt. kan se noget Netflix/viki/YouTube, men er der noget jeg også skal tage med/ikke skal bruge?

Hvor gammel er hun.

En malebog og farver kunne være en idé. Og ellers er ramasjang åbn også god at hygge med.

Måske en kold lidt vingummi som kan give lykke når turen er ved at være for lang.

Anmeld Citér

2. maj 2016

serinasmor

Snacks og en juicebrik 

Vand

En bamse hun er glad for

Malebog og farver

Et lille tæppe / stort tørklæde ( der er ikke noget værre end at fryse på sådan en rejse)

Anmeld Citér

2. maj 2016

Ms.Momo

hannetheis skriver:

Hvor gammel er hun.

En malebog og farver kunne være en idé. Og ellers er ramasjang åbn også god at hygge med.

Måske en kold lidt vingummi som kan give lykke når turen er ved at være for lang.

Hun er 25 mdr.

Der er ikke borde i BornholmerBussen, så malebog bliver nok svær at bruge. 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Ms.Momo

serinasmor skriver:

Snacks og en juicebrik 

Vand

En bamse hun er glad for

Malebog og farver

Et lille tæppe / stort tørklæde ( der er ikke noget værre end at fryse på sådan en rejse)

Det bliver svært at sidde og tegne når vi skal køre i bus, hvor der ikke er borde.

Anmeld Citér

2. maj 2016

serinasmor

Ms.Sunshine skriver:

Det bliver svært at sidde og tegne når vi skal køre i bus, hvor der ikke er borde.

Tag et plastik spækbræt med som underlag eller en hård børnebog str. A4 eller større

Anmeld Citér

2. maj 2016

serinasmor

Ellers Duplo 

Eller en dukke med 2 sæt tøj, en legetallerken og lille ske + sutteflaske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.