MMF igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Lullaby

Da jeg skulle rulle mmfen ud gik den i stykker. Er det fordi jeg skulle have lavet dobbelt portion så det var tykkere? Der var nok mel på bordet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

kiroo

det kan være svært at rulle den tyndt ud, men det kan være svært at sige hvorfor den gik i stykker, måske var den for tør, brugte du alm mel..?

Anmeld

27. september 2009

Lullaby

Nej Marizena.

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min sorte gik i stykker, fordi den var for tør. Jeg har bedst erfaring med at lave den lidt mere våd i det og så rulle den ud med maizenaen 

Skal du med på kursus på torsdag?  Der er stadig lidt plads

Anmeld

27. september 2009

Lullaby

Jeg ville gerne Men har ikke 350 til sådan noget. Oktober måned er altid hård fordi der er 5 fødselsdage og denne er der også en stor 60 års

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MorpåSjælland skriver:

Jeg ville gerne Men har ikke 350 til sådan noget. Oktober måned er altid hård fordi der er 5 fødselsdage og denne er der også en stor 60 års

Æv det var ærgeligt!!! Så håber vi at der kommer et kursus igen en dag - Hvilket jeg da i hvertfald vil arbejde for at der gør!!

Ellers skal vi nok lave referater og ligge op...

Anmeld

27. september 2009

linemus

Det kan sagtens være fordi den er blevet for tør, enten fordi der er for meget flormelis i, eller fordi den har været færdig i "for lang tid". Med det sidste mener jeg, at den bliver tør og hård, når den bliver kold. Der kan det hjælpe lige at give den 5 sek. i mikroovnen og ælte den igen.

Det er ikke fordi du skal lave den tykkere. Det burde kunne lade sig gøre, at rulle den tyndt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.