Hvordan føles murren i maven symptomet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.589 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg har her på det sidste haft ondt i det øverste af maven der hvor mavesækken starter, det trækker ned mod mine æggestokke, sådan rundt om maven agtigt, og så har jeg ondt lige henover navlen lidt ligesom et bælte der blev trykket ind der. Udover det har jeg haft den vildeste kvalme og sådan nogle krampe sammentrækninger.

Jeg ved godt det er en skør forklaring. Sorry de damer

Hvis jeg er gravid er jeg 3+0 idag. +/÷

MEN!!! Er det overhovedet sådan det burde føles når i andre beskriver i har eller havde murren i maven inden i blev gravide (eller da i vidste det)? Jeg ved det ikke er min menstruation. For den føles på en HELT anden måde, hvor jeg føler jeg skal dø hver gang  og så har jeg kun ondt når den er der.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

Soonmom

Altså når jeg siger murren i maven, taler jeg om svage mens artige smerter,  ved ikke hvad andre gør

Anmeld Citér

1. maj 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Altså når jeg siger murren i maven, taler jeg om svage mens artige smerter,  ved ikke hvad andre gør

Hehe okay. Jeg tænker noget af det måske kan være det, og at det med mavesækken hænger sammen med jeg har højt mavesyreindhold der giver mig kvalmen.

Jeg tror vidst jeg har spottet en såkaldt implationsblødning her for 5 min. siden. 

Ultra lidt og så kun på toiletpapiret. Lyserød/orange farvet. 

Eller også så er min krop bare igang med at fucke med min hjerne 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Soonmom

Anonym skriver:

Hehe okay. Jeg tænker noget af det måske kan være det, og at det med mavesækken hænger sammen med jeg har højt mavesyreindhold der giver mig kvalmen.

Jeg tror vidst jeg har spottet en såkaldt implationsblødning her for 5 min. siden. 

Ultra lidt og så kun på toiletpapiret. Lyserød/orange farvet. 

Eller også så er min krop bare igang med at fucke med min hjerne 

Jeg har også haft hvad jeg tænker kunne være implantionsbødning, desværre har jeg endnu ikke fået en positiv test, faktisk en klar negativ på forventet mens dag, 5 dage senere også klart negativ. Så venter egentlig bare på min mens (det er en uge siden jeg sidst testet) hvis den ikke er kommet på lørdag, tester jeg igen.
Men krydser fingre for dig

Anmeld Citér

2. maj 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg har også haft hvad jeg tænker kunne være implantionsbødning, desværre har jeg endnu ikke fået en positiv test, faktisk en klar negativ på forventet mens dag, 5 dage senere også klart negativ. Så venter egentlig bare på min mens (det er en uge siden jeg sidst testet) hvis den ikke er kommet på lørdag, tester jeg igen.
Men krydser fingre for dig

Tak  Jeg håber det også. Ellers må vi på den igen 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Sus21

Har haft det sammen men med brunt udflåd båd to uger før mens( men havde mens i tre dag ) også nu har jeg også brunt udflåd igen en uge efter mens. 

Har også fået negativ test hele tiden !!! 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Anonym trådstarter

Sus21 skriver:

Har haft det sammen men med brunt udflåd båd to uger før mens( men havde mens i tre dag ) også nu har jeg også brunt udflåd igen en uge efter mens. 

Har også fået negativ test hele tiden !!! 

Årh det er så træls. 

Jeg tænker måske også det er for tidligt for mig af teste. Vi må se hvad den siger her i slutningen af næste uge

Anmeld Citér

3. maj 2016

Sus21

men du må lige skrive hvad test siger  

jeg skal til lægen imorgen da jeg lige har fået min mens igen efter en uge pause :/ 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

Sus21 skriver:

men du må lige skrive hvad test siger  

jeg skal til lægen imorgen da jeg lige har fået min mens igen efter en uge pause :/ 

Det skal jeg nok 

Øv hvor træls!  Håber de finder en forklaring på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.