Ja - så blev jeg gravid:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
8 svar
9 synes godt om
1. maj 2016

Linkaa

med en baby på 7 mdr og storesøster på 8 år, drømte jeg om pseudoer For 2 dage siden testede jeg svagt positiv 2 dage før testdag, og igen i dag Det er så dejligt! 

Håber ikke det ødelægger min amning med baby, det ville være lidt synd. Selvom hun ikke gider hyggeamning... 

Ifølge beregning er jeg 3+4 i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

Loa

Stort tillykke  

Må man spørge i ren nysgerrighed hvorfor drømmen om pseudoer?

Anmeld Citér

1. maj 2016

S.S.Robin

Tillykke med graviditeten  hvor er det dejligt

Jeg har lige er spørgsmål, hvad vil det sige at have pseudoer? Hehe 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Mullesmith

S.S.Robin skriver:

Tillykke med graviditeten  hvor er det dejligt

Jeg har lige er spørgsmål, hvad vil det sige at have pseudoer? Hehe 

At de er født med 18mdrs mellemrum eller mindre end det 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Linkaa

Loa skriver:

Stort tillykke  

Må man spørge i ren nysgerrighed hvorfor drømmen om pseudoer?

Fordi den store er så meget ældre, at glæden ved søskende er en helt anden. Jeg vil gerne give den pt yngste nogen at lege med, og samtidig den store lidt "fred":-) 

mig nej, jeg behøver ikke kommentarer om hvor synd det er fordi den mellemste så bliver overset osv Vi har et hjem fyldt med kærlighed og overskud, så det passer perfekt til os

Anmeld Citér

2. maj 2016

Loa

Linkaa skriver:

Fordi den store er så meget ældre, at glæden ved søskende er en helt anden. Jeg vil gerne give den pt yngste nogen at lege med, og samtidig den store lidt "fred":-) 

mig nej, jeg behøver ikke kommentarer om hvor synd det er fordi den mellemste så bliver overset osv Vi har et hjem fyldt med kærlighed og overskud, så det passer perfekt til os

Nej hvorfor skulle den mellemste da blive overset 

Jeg var ren og skær nysgerrig efter hvorfor du ønskede pseudoer Jeg selv tænker nemlig det må være MØG hårdt  

Anmeld Citér

2. maj 2016

Linkaa

Loa skriver:

Nej hvorfor skulle den mellemste da blive overset 

Jeg var ren og skær nysgerrig efter hvorfor du ønskede pseudoer Jeg selv tænker nemlig det må være MØG hårdt  

Nogle mener man overser behovet for mor osv hvis de er tæt, men det tror jeg ikke vil ske

Det bliver hårdt men også fantastisk med to der kun kender til livet med hinanden

Anmeld Citér

2. maj 2016

Stine1989

Linkaa skriver:

med en baby på 7 mdr og storesøster på 8 år, drømte jeg om pseudoer For 2 dage siden testede jeg svagt positiv 2 dage før testdag, og igen i dag Det er så dejligt! 

Håber ikke det ødelægger min amning med baby, det ville være lidt synd. Selvom hun ikke gider hyggeamning... 

Ifølge beregning er jeg 3+4 i dag

Stort tillykke ❤️

Her var det Samme drøm men med to aborter efter storebror så blev der 2 år

mellrn storebror og lillebror :-)

nu venter jeg mit 3 barn om 8 uger og lillebror når lige og blive 1 år ������ 

så her er der 3 år mellem nr 1 og nr 3 :-) 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Soonmom

Tillykke, vi prøver også allerede at få nummer 2, selvom A kun er 2 måneder af samme årsager  (og kan egentlig ikke se at det skulle være hårde at få dem tæt på hinanden fremfor at vente til nummer et er 3-4 år, hvad jeg kan høre rundt omkring åbenbart er den ideelle alder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.