Underlig mens efter ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2016

Mortil2piger18

jeg er pisse frustreret!! Vi har været igennem vores første ivf forsøg som selvfølgelig også mislykkedes!! Nu har jeg blødt "kaffe grums" i 9 dage!!! Sparsomt men hver dag!! Overhovedet ikke i nærheden af min normale mens. Plejer at have 4-5 dage med fuld skrue og frisk rødt blod. Nu ligner det bare kaffegrums og det har det gjort alle dage! 

Er det normalt? Bør jeg ringe til klinikken? Vi vil gerne forsøge selv den her cyklus men vi holder pause, men er det overhovedet muligt at få ægløsning hvis jeg ikke har blødt ordentligt!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

Kærlighedogkildevand skriver:

jeg er pisse frustreret!! Vi har været igennem vores første ivf forsøg som selvfølgelig også mislykkedes!! Nu har jeg blødt "kaffe grums" i 9 dage!!! Sparsomt men hver dag!! Overhovedet ikke i nærheden af min normale mens. Plejer at have 4-5 dage med fuld skrue og frisk rødt blod. Nu ligner det bare kaffegrums og det har det gjort alle dage! 

Er det normalt? Bør jeg ringe til klinikken? Vi vil gerne forsøge selv den her cyklus men vi holder pause, men er det overhovedet muligt at få ægløsning hvis jeg ikke har blødt ordentligt!! 

Jeg havde helt sikkert ringet til klinikken. 

Synes det lyder underligt og hvis det var mig ville jeg gerne have et svar på, hvad jeg skulle forvente. 

Efter min sidste IVF fik jeg mens i fuldstændigt normalt omfang. Havde dog ikke fået crinone, så ved ikke hvordan det opfører sig efter det. 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Carina:-)

Det der kaffegrums lyder som crionerester ( mener det er det der hormoncreme eller hvad det er som man putter op eller nogen gør)  - Kan huske en veninde der "blødte" sort kaffegrums og hun var altså gravid.

Hun testede negativ og "blødte" og 4 dage efter testdag var den positiv. 

Er du 100% sikker på den ikke er der? Er der taget bp? 

Men ellers vil jeg tro at det er rester fra crione  det forudsætter self at du har taget det - ( det der der puttes op efter ægoplægning .og ikke alm mens og vil give klinikken et kald.

Self ikke sikkert det er det- men ved bare fra et par veninder der har været / er i behandling at crione kan give de der irritiationer i slimhinderne og det kommer så ud som klumper/grums og blandet med gammelt blod gør det sort/ orange.

Anmeld Citér

1. maj 2016

Mortil2piger18

Carina:-) skriver:

Det der kaffegrums lyder som crionerester ( mener det er det der hormoncreme eller hvad det er som man putter op eller nogen gør)  - Kan huske en veninde der "blødte" sort kaffegrums og hun var altså gravid.

Hun testede negativ og "blødte" og 4 dage efter testdag var den positiv. 

Er du 100% sikker på den ikke er der? Er der taget bp? 

Men ellers vil jeg tro at det er rester fra crione  det forudsætter self at du har taget det - ( det der der puttes op efter ægoplægning .og ikke alm mens og vil give klinikken et kald.

Self ikke sikkert det er det- men ved bare fra et par veninder der har været / er i behandling at crione kan give de der irritiationer i slimhinderne og det kommer så ud som klumper/grums og blandet med gammelt blod gør det sort/ orange.

Jeg har fået crinone. Blødte frisk plet blødning om fredagen (sidste uge) der var jeg 4+0 og mandag (4+3) blodprøve som var negativ. Har ikke testet på g test siden blodprøven. Men har ingen mens smerter haft. Kun det der mørke flimser. Har haft lidt i bindet som har været "flydende" men stadig mørkt/sort ellers når jeg tisser og tørrer mig er der de der flimser/kaffe grums :s synes bare virkelig at det er træls at det har været 9 dage nu!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.