Hej! Jeg er virkelig desparat efter svar!
Undskyld for grammatiske fejl, detaljerne og den lidt lange besked. Men håber nogle kan hjælpe mig lidt her 
Min cyklus er noglelunde regelmæssig, men sidste måned kom min mens 7 dage for tidligt (plejer normalt at få den, D 10-11 i måneden) Men jeg fik den D 3 april i stedet, jeg tænkte at det nok bare min cyklus der skifter lidt, men jeg blødte mærkelig, først blødte jeg normalt i 1-2 dage og så stoppede det og så blødte det en lille smule igen på 4-5 dagen. Jeg søgte på Google og læste at det kunne være implationsblødning ( en kraftig ) jeg prøvede så at tage en G test og den viste svag positiv, prøvede igen nogle dage efter og så var den negativ, prøvede det 2-3 gange, men alle var negative. Efter tænkte jeg ikke så meget over det. Men nu er vi altså kommet til en ny måned og de sidste 2 ugers tid har jeg haft ondt i ryggen, halebenet, surt opstød (2-3 gange), hovedpine, humørsvingninger, lidt niv og jag i maven og virkelig træt. Jeg ved ikke om det bare er min mens der kommer nu?
ifølge min app på tlf skulle jeg have mens i dag. For den er jo blevet lidt forvirret efter at jeg tastet jo en anden menstration dato ind sidste måned end den plejede, så nu siger den at jeg skal have det i dag.
Men min mens er ikke kommet
og jeg tog en test i morges og den viste negativ.
Skal jeg vente en uge eller 2 og se om min mens komme der? Eller skal jeg tage til lægen? Eller hvad skal jeg gøre??
Tls: i går havde jeg sådan noget helt mælkehvidt udflåd. Men i dag er det en smule vandet, men stadig hvidt.
jeg ved ikke om det tyder på graviditet eller menstration??
Anmeld
Citér