Blodprøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej piger 

har brug for ro i sjælen. Fik taget blodprøver til doubletest da jeg var 8+ ca. Har så set svarene hvor beta hcg er 41,0 og PAPP a er 0,5779 . Ved godt at disse tal ikke kan stå alene og skal bruges til nakkefoldsscanningen. Men hvordan lå jeres tal i uge 8? Sys de virker lave. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Anonym trådstarter

Enheden var vist nok iU/L

Anmeld Citér

1. maj 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Hej piger 

har brug for ro i sjælen. Fik taget blodprøver til doubletest da jeg var 8+ ca. Har så set svarene hvor beta hcg er 41,0 og PAPP a er 0,5779 . Ved godt at disse tal ikke kan stå alene og skal bruges til nakkefoldsscanningen. Men hvordan lå jeres tal i uge 8? Sys de virker lave. 

Jeg ved ikke hvad mine tal var i uge 10 hvor min blev taget, men fik af vide ved scanningen at inden jeg blev scannet havde jeg en risiko på 1:441 det tal var ud fra blodprøve og alder, når scanningen var med i regnestykket var risikoen på 1:2356,  så det kan ændre sig meget efter scanning...... Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget   

Anmeld Citér

1. maj 2016

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Jeg ved ikke hvad mine tal var i uge 10 hvor min blev taget, men fik af vide ved scanningen at inden jeg blev scannet havde jeg en risiko på 1:441 det tal var ud fra blodprøve og alder, når scanningen var med i regnestykket var risikoen på 1:2356,  så det kan ændre sig meget efter scanning...... Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget   

Det jeg har ku læse mig frem til er at beta hcg ikke er det samme som den totale hcg, så er lidt mere rolig .. Kunne bare være rart hvis andre vidste hvad deres lå på da de fik taget blodprøve?  

Anmeld Citér

1. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hej piger 

Hvorfor ved du hvordan tallene ser ud ? 

Jeg kan ikke fortælle dig om det er meget eller lidt - har ikke fået mine at vide .. kun hvordan det så ud efter sammenregning med skanning .... Kan slet kke forstå hvad du skulle bruge de andre tal til 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvorfor ved du hvordan tallene ser ud ? 

Jeg kan ikke fortælle dig om det er meget eller lidt - har ikke fået mine at vide .. kun hvordan det så ud efter sammenregning med skanning .... Kan slet kke forstå hvad du skulle bruge de andre tal til 

Så dem på ejournalen .. Og ja, skulle nok ikke ha set dem, men det gjorde jeg så 

Anmeld Citér

1. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Så dem på ejournalen .. Og ja, skulle nok ikke ha set dem, men det gjorde jeg så 

De burde slet ikke lægge de tal et sted der var synligt for dig -som jeg ser det ... For du har Ole noget at bruge dem til ...

Jeg ville gøre mit bedste for at undgå at tænke på tallene .... Du har ikke noget klart svar før skanning er overstået og kan hverken gøre fra eller til ...

Anmeld Citér

1. maj 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Det jeg har ku læse mig frem til er at beta hcg ikke er det samme som den totale hcg, så er lidt mere rolig .. Kunne bare være rart hvis andre vidste hvad deres lå på da de fik taget blodprøve?  

Jeg tror du skal se om du ikke kan ligge bekymringerne lidt væk, som en anden skriver kan du nok ikke bruge dem til så meget 

Held og lykke herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.