Ægløsningsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

189 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2016

Bønnespire

Hej, jeg er en af dem der kan mærke når jeg har ægløsning, men jeg oplever ægløsningssmerter i en lille uges tid, sådan on/off, så ved ikke præcis hvilken dag min ægløsning falder på, og derfor er det jo svært at vide hvilken dag der så er 2+0 og hvornår man tidligst kan teste, selvom jeg godt ved det er bedst at vente til efter forventet mens, men det er jo ikke altid lige nemt. Er der andre der har det på samme måde? Eller får i kun "smerterne" den ene dag og så ved i at det er der i skal give den ekstra meget gas?? 

Mig og min kæreste har prøvet et lille års tid nu og blev faktisk gravid sidste måned, men mistede meget tidligt. Dog har min mens kun været regelmæssig siden nov/dec, så egentlig er det jo ikke et helt år vi har forsøgt i den forstand. Vi er begge blevet tjekket og der er ikke noget galt med os, så jeg skyder lidt skylden på min uregelmæssige cyklus. 

Vi prøver nu mere ihærdigt end vi har gjort de andre måneder, så denne måned har vi gjort det hveranden dag, så håber selvfølgelig der er gevinst

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.