GRATIS mave-fotografering!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Piger, jeg fik, lige dette link til gratis fotografering i næsten enhver by i Danmark, ser det ud til.

Jeg kunne ikke lige umiddelbart finde et catch, så måske er det bare så fantstisk som det ser ud:

http://www.photocare.dk/?page=gravid

KH
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

kiroo

den ville ikke åbne siden, den bliver bare ved med at stå og arbejde,,?

Anmeld

27. september 2009

linemus

Jeg kan godt se den. Har gemt linket, det kunne jo være en ide, når maven blev stor og fin og ikke bare ser fed ud

Tror ikke der er nogen catch, andet end at man skal betale for de billeder, man vil have.

- Line 

Anmeld

27. september 2009

betina

Det koster 499,- for 4 små billeder og 1 stort billede...  Sys det er en god ide, det er bare lidt at snyde folk når de skriver at det er gratis...

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
betina skriver:

Det koster 499,- for 4 små billeder og 1 stort billede...  Sys det er en god ide, det er bare lidt at snyde folk når de skriver at det er gratis...

Ahh så der var et catch   Tænkte det nok....

Anmeld

27. september 2009

Vingummien

betina skriver:

Man spare jo så penge på  selve fotograferingen.

Vi får taget billeder ved photocare når det er og de har een ugentlig dag hvor det er gratis at få taget billeder ellers koster det 299 så dem spare man jo.
De billeder en fotograf tager koster jo altid mere end dem man selv tager.

Her i Randers får man en cd med hjem med billederne, så kan man have dem på sin computer hvis det er.

Anmeld

27. september 2009

Lærke90

Jeg havde også overvejet det, da de reklamere med det i Aalborg i hele september måned.
Dog er strækmærkerne begyndte at springe frem, så tror ikke at jeg gør det alligevel  øvøv

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

Lærke90 skriver:

Jeg havde også overvejet det, da de reklamere med det i Aalborg i hele september måned.
Dog er strækmærkerne begyndte at springe frem, så tror ikke at jeg gør det alligevel  øvøv

altså hvis billederne lægges på en skive hos fotografen så er jeg sikker på du kan få ham til at fjerne strækmærkerne i et billedeprogram...

Anmeld

27. september 2009

mor_sabina

Lærke90 skriver:

JA man kan altid finde fejl ved sig selv og sin mave, men nu hvor jeg ikke har min unde mave mere er jeg bare så ked af at jeg ikke fik taget nogle billeder fordi jeg var så forfængelig. Og endnu mere at jeg ikke har billeder af min hængemave lige efter fødslen for har intet at sammenligne med! Måske du kan holde hænderne lidt over de værste strækmærker!?
Synes ihvertfald lige du skal overveje det igen for jeg har så indeligt fortrudt.

Anmeld

27. september 2009

Lærke90

Ja det kan godt være at i har ret.. tror at jeg vil overveje det en gang mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.