Baby shower - er det noget I holder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg vil gerne have at mine veninder holder en baby shower for mig.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

951 visninger
9 svar
12 synes godt om
30. april 2016

Purpleandpink.dk

Hej

Har I set denne artikel fra tv2.dk: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-30-baby-shower-endnu-en-amerikansk-tradition-har-faaet-fodfaeste-i-danmark

Men jeg ved ikke hlet om det har fået fodfæste? Jeg kan se at det er noget som nogen gør, og andre ikke gør. Nogen er imod det og andre er helt vilde med det. 

Men om det har fået fodfæste...

Synes det kunne være sjovt at høre hvad I mener om baby shower? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

Spirrevip

Jeg ville da elske, hvis nogen gad at holde et babyshower for mig. Men det er måske lidt for meget med babyshowers, barselsgaver og barnedåb, så jeg forstår godt at folk herhjemme ikke er helt hooked på idéen. 

Anmeld Citér

30. april 2016

Vivienne

Har nu ikke læst artiklen, men vi holdt babyshower for min veninde. Det var sjovt

Anmeld Citér

30. april 2016

Krydserfingre

Jeg har frabedt mig baby shower da jeg simpelthen ikke har lyst til at folk skal holde det for mig  

Anmeld Citér

1. maj 2016

migxher

Jeg tænker at det bliver lidt for meget gaver, gaver, gaver, for mig. Vi har jo også barselsgave, barnedåb osv hvor man typisk kommer med gave.  

Anmeld Citér

1. maj 2016

MissTas

Purpleandpink.dk skriver:

Hej

Har I set denne artikel fra tv2.dk: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-30-baby-shower-endnu-en-amerikansk-tradition-har-faaet-fodfaeste-i-danmark

Men jeg ved ikke hlet om det har fået fodfæste? Jeg kan se at det er noget som nogen gør, og andre ikke gør. Nogen er imod det og andre er helt vilde med det. 

Hvem ville ikke elske at blive forkælet af nogle man holder af så selvfølgelig ja, ville være hyggeligt  

Anmeld Citér

1. maj 2016

God-mor

Purpleandpink.dk skriver:

Hej

Det er ikke noget vi holder i min omgangskreds 

Anmeld Citér

1. maj 2016

lineog4

Ja tak til hygge med venner, nej tak til flere anledninger hvor butikker fortæller os hvordan man skal pynte op, hvad man skal købe og tjener på vi er dumme nok til at lade os presse. 

Hyggeligt nogle kommer forbi til en kop the, ikke særlig hyggeligt de kommer med præfabrikerede babyshower gaver, med den rigtige kage, de rigtige servietter og hvad ved jeg. 

Skønt at glæde sig på en venindes vegne og falde over tingen til baby man bare ikke kunne lade være at købe, ikke skønt st man skal sidde en bestemt dag og tale baby og kommer med den "bedste" gave.

Anmeld Citér

1. maj 2016

MysteriousAngel

Endnu en ting hvor man skal bruge mange penge. Babyshower, barselsgave og dåb. Så kan familie og venner financiere det hele for en. Ja tak til hygge. 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Loa

Har faktisk godt læst artiklen og kan da godt delvist se det de andre skriver og har da heller ikke været vant til barselsgaver og sådan, men synes da idéen om babyshower er sødt. Hvis det er fordi familie/veninder har lyst til at lave noget for/med én og hygge med/om én. Det kan jeg da bestemt ikke se noget negativt i...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.