Hej
jeg vil høre om der er andre der har fravalgt eller overvejet at fravælge reagensglas befrugtning.
Jeg er dødsens angst for nåle, jeg lider ret voldsomt af PMS og har en meget lav smertetærskel.
jeg fejler umiddelbart ikke noget (mangler stadig scanning af æggeledere), men min mand har umiddelbart en meget lav sædkvalitet.
Jeg har to børn fra tidligere forhold og blev gravid med det samme at jeg smed p-pillerne.
Nu har vi kæmpet for at gøre mig gravid i over et år. Vi er igennem udredning hos en fertilitetsklinik, og nu ser det ud til at reagensglas er den bedste behandling i vores tilfælde. Og jeg er ved at panikke over hele den behandling jeg skal igennem. Der er ikke noget jeg heller vil end at blive gravid, være mor igen, gøre min mand til far, og hans forældre til bedsteforældre, men hvad dælen skal jeg gøre med al min frygt? Hvordan skal jeg kunne stikke mig hver dag med hormoner, overleve mine kæmpe humørsvingninger og klare de smerter som jeg skal påføre mig selv?
Det gør så ondt at vide man skal vælge at påføre sig selv smerte ligegyldigt om man vælger det til eller fra.
Er der andre der har haft det svært ved det, eller er ønsket om baby så stort at I slet ikke har det som et valg?
Eller er jeg bare så dødsens angst for noget som slet ikke er så dødsens farligt..?
Anmeld
Citér