Pletblødning minipiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2016

Julletullemor

Jeg startede op på MiniPe for lidt over to måneder siden og ikke nok med at min menstruation nu kommer tidligere i min cyklus end normalt (dag 24), så pletbløder jeg også hver eneste dag! 

Jeg skiftede til Cerezette minipiller i går, i håb om at de ikke giver mig samme bivirkning, men jeg vil gerne høre, hvad andres erfaringer er? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

Liv_86

Julletullemor skriver:

Jeg startede op på MiniPe for lidt over to måneder siden og ikke nok med at min menstruation nu kommer tidligere i min cyklus end normalt (dag 24), så pletbløder jeg også hver eneste dag! 

Jeg skiftede til Cerezette minipiller i går, i håb om at de ikke giver mig samme bivirkning, men jeg vil gerne høre, hvad andres erfaringer er? 

Da jeg fik dem blødte jeg slet ikke. I de 3 mdr jeg tog dem i. Det kunne jeg slet ikke så skiftede over til alm p piller

Anmeld Citér

30. april 2016

Julletullemor

Liv_86 skriver:

Da jeg fik dem blødte jeg slet ikke. I de 3 mdr jeg tog dem i. Det kunne jeg slet ikke så skiftede over til alm p piller

Tak for svar! 

P-piller er desværre ikke en mulighed for mig på grund af de mange hormoner 

Anmeld Citér

30. april 2016

migxher

Jeg var rigtig glad for cerazette inden jeg fik min søn (: Blødte aldrig og ikke skyggen af menses. Så fik jeg min søn og begyndte på dem igen, denne gang dog med konstant pletblødning i 10 måneder, så jeg droppede dem igen. Når nummer 2 kommer til oktober vil jeg give dem et forsøg mere, men ikke 10 måneder igen. Går det ikke denne gang må jeg finde et alternativ. 
Jeg tåler ikke p piller/østrogen prævention. 
Jeg synes du skal give det en måneds tid. Min læge sagde at det var normalt at pletbløde lidt i et par måneder.

Anmeld Citér

30. april 2016

Julletullemor

migxher skriver:

Jeg var rigtig glad for cerazette inden jeg fik min søn (: Blødte aldrig og ikke skyggen af menses. Så fik jeg min søn og begyndte på dem igen, denne gang dog med konstant pletblødning i 10 måneder, så jeg droppede dem igen. Når nummer 2 kommer til oktober vil jeg give dem et forsøg mere, men ikke 10 måneder igen. Går det ikke denne gang må jeg finde et alternativ. 
Jeg tåler ikke p piller/østrogen prævention. 
Jeg synes du skal give det en måneds tid. Min læge sagde at det var normalt at pletbløde lidt i et par måneder.

Tak for svar  

Jeg regner også med at prøve Cerazette nogle måneder inden dommen falder, nu startede jeg også først på dem i går. Jeg håber virkelig de hjælper, for der er næsten ikke andre alternativer..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.