Første overnatning hos far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2016

Diosa85

Puh så kom dagen hvor min lille dreng skal hjem og sove hos far for første gang. 

Det er godt nok en ambivalent følelse. Glæder mig på fars vegne men samtidig så det godt nok også hårdt. 

Jeg ved at far nok skal klare det til UG og lille T er i gode hænder. Men ved også at det bliver en kamp at få ham til at sove. 

Han er jo så vant til at der er mig der putter ham. Men han skal jo lærer det.

har allieret mig med en god veninde som hiver mig med til en stille bytur så jeg ikke bare sidder og spekulerer. 

Hvordan klarede i andre første overnatning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

sandramor

Diosa85 skriver:

Puh så kom dagen hvor min lille dreng skal hjem og sove hos far for første gang. 

Det er godt nok en ambivalent følelse. Glæder mig på fars vegne men samtidig så det godt nok også hårdt. 

Jeg ved at far nok skal klare det til UG og lille T er i gode hænder. Men ved også at det bliver en kamp at få ham til at sove. 

Han er jo så vant til at der er mig der putter ham. Men han skal jo lærer det.

har allieret mig med en god veninde som hiver mig med til en stille bytur så jeg ikke bare sidder og spekulerer. 

Hvordan klarede i andre første overnatning? 

Åårh jeg kan godt huske da min den mindste som nu er 4 skulle sove hos sin far..... Hun var lidt over et år og var simpelthen så nervøs..... 

Jeg havde også allieret mig med en veninde der kom og hyggede med mig hele aftenen

det gik så fint det hele... Han ringede lige en gang eller to fordi han ikke ku få hende til at sove men ellers gik det fint  

og i dag hvor hun er 4 knuse elsker hun sin far 

Anmeld Citér

30. april 2016

Diosa85

sandramor skriver:

Åårh jeg kan godt huske da min den mindste som nu er 4 skulle sove hos sin far..... Hun var lidt over et år og var simpelthen så nervøs..... 

Jeg havde også allieret mig med en veninde der kom og hyggede med mig hele aftenen

det gik så fint det hele... Han ringede lige en gang eller to fordi han ikke ku få hende til at sove men ellers gik det fint  

og i dag hvor hun er 4 knuse elsker hun sin far 

Ved ikke om jeg vil sige jeg er nervøs som sådan. For ved at far klarer den super. Er nok mere trist over at skulle undvære min søn. Savner ham jo allerede 

Han ringer nok også i aften. Men det må han også godt. Ved at T elsker sin far og nyder og være sammen med ham. 

Anmeld Citér

30. april 2016

sandramor

Diosa85 skriver:

Ved ikke om jeg vil sige jeg er nervøs som sådan. For ved at far klarer den super. Er nok mere trist over at skulle undvære min søn. Savner ham jo allerede 

Han ringer nok også i aften. Men det må han også godt. Ved at T elsker sin far og nyder og være sammen med ham. 

Præcis sådan havde jeg det også :-) 

men savnet vil altid være der... Jeg er børnefri denne weekend... Begge piger er hos deres fædre og jo jeg nyder da roen men savner dem også frygtelig meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.