Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg spurgte i butikken, men hun sagde de ikke kunne svare på, hvornår de fik dem igen. Jeg er fra Nordsjælland, så det er lige langt nok, og skulle forbi skive Men rigtig mange tak for hjælpen, måske jeg bare skulle hører i en af deres andre butikker
Jeg spurgte i butikken, men hun sagde de ikke kunne svare på, hvornår de fik dem igen. Jeg er fra Nordsjælland, så det er lige langt nok, og skulle forbi skive
Men rigtig mange tak for hjælpen, måske jeg bare skulle hører i en af deres andre butikker
Hi hi, så kan du sige til hende, at de er kommet på bestillingslisten
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej damer Jeg skal til min veninder søns fødselsdag, og han ønsker sig en blå kuffert, ligesom den på billedet, nogle sjældent gange kan man købe dem i søstrene grene, men lige nu har de dem ikke. Så tænkte om nogle herfra måske vidste en hjemmeside, eller noget på nettet, hvor man kunne bestille en drag stedet for? Jeg skal bruge den om to uger, så jeg har en smule travlt syntes jeg selv.
Hej damer
Jeg skal til min veninder søns fødselsdag, og han ønsker sig en blå kuffert, ligesom den på billedet, nogle sjældent gange kan man købe dem i søstrene grene, men lige nu har de dem ikke.
Så tænkte om nogle herfra måske vidste en hjemmeside, eller noget på nettet, hvor man kunne bestille en drag stedet for?
Jeg skal bruge den om to uger, så jeg har en smule travlt syntes jeg selv.
Søstrene grebe i Glostrup centret har dem, i 3 størrelser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128