Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeJ
Måske et dumt spørgsmål, men hvor stor er chancen for at man bliver gravid, hvis man dyrker ubeskyttet sex en uge inden man skal have menstruation?
Ps. Jeg har allerede et barn, som jeg fik ved første forsøg på at blive gravid.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: HeJ Måske et dumt spørgsmål, men hvor stor er chancen for at man bliver gravid, hvis man dyrker ubeskyttet sex en uge inden man skal have menstruation? Ps. Jeg har allerede et barn, som jeg fik ved første forsøg på at blive gravid.
Det er der ikke nogen af os der kan svare på. Det kommer an på din cyklus og den kender kun du..
Hvis du har ægløsning en uge før din menstruation er der stor chance/risiko. De fleste har dog ægløsning 14 dage før menstruation, og så er der ingen risiko for at blive gravid, hvis du først har ubeskyttet samleje en uge efter... Så det er ret svært at svare konkret på dit spørgsmål
ninibadini skriver: Hvis du har ægløsning en uge før din menstruation er der stor chance/risiko. De fleste har dog ægløsning 14 dage før menstruation, og så er der ingen risiko for at blive gravid, hvis du først har ubeskyttet samleje en uge efter... Så det er ret svært at svare konkret på dit spørgsmål
Ifølge min menstrustionskalender, så har jeg faktisk ægløsning i den uge op til mens. Det undrer mig også, fordi jeg troede at man har ægløsning 14 dage før mens
Ellers ingen med erfaring?
Al ubeskyttet sex kan føre til en graviditet. Det er jo svært at vide, hvornår ens ægløsning helt præcist ligger.
Dorthe1986 skriver: Al ubeskyttet sex kan føre til en graviditet. Det er jo svært at vide, hvornår ens ægløsning helt præcist ligger.
Ja, det har du selvfølgelig også ret i. Og det er forskelligt fra kvinde til kvinde.
Jeg må bare vente og se hvad der sker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128