Tid til første scanning !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. april 2016

MissTas

Jubiiii endelig tid til første scanning D. 11. Maj  min læge havde ellers skrevet i mine papirer at det skulle være i næste uge, men da åbenbart skal være en læge der scanner mig, havde de ikke tid før ugen efter! Nu skal tiden bare gå så vi kan få set den bette spunk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Jubiiii endelig tid til første scanning D. 11. Maj  min læge havde ellers skrevet i mine papirer at det skulle være i næste uge, men da åbenbart skal være en læge der scanner mig, havde de ikke tid før ugen efter! Nu skal tiden bare gå så vi kan få set den bette spunk

Var der ikke også noget i din sygsomshistorie der ville kunne give komplikationer ved fødslen ? 

Og spændende  

Anmeld Citér

29. april 2016

MissTas

serinasmor skriver:

Var der ikke også noget i din sygsomshistorie der ville kunne give komplikationer ved fødslen ? 

Og spændende  

Jo har en kronisk leversygdom og skrumpelever så får flere forskellige slags medicin, så det er også grunden til en læge er inde over. Pga det har vi en let øget risiko for misdannelser, dårlig trivsel ved barnet og for tidlig fødsel.. Så det er ikke helt peace of cake 

Anmeld Citér

29. april 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Jo har en kronisk leversygdom og skrumpelever så får flere forskellige slags medicin, så det er også grunden til en læge er inde over. Pga det har vi en let øget risiko for misdannelser, dårlig trivsel ved barnet og for tidlig fødsel.. Så det er ikke helt peace of cake 

Så er det jo godt de har booket en tid med en fødselslæge så er du sikret at de gør hvad de kan for at det skal gå bedst muligt  

Spændende at høre hvor langt du er og om det er dig eller lægen der får ret  

Anmeld Citér

29. april 2016

MissTas

serinasmor skriver:

Så er det jo godt de har booket en tid med en fødselslæge så er du sikret at de gør hvad de kan for at det skal gå bedst muligt  

Spændende at høre hvor langt du er og om det er dig eller lægen der får ret  

Ja er jeg også ganske tilfreds med..  Så der er helt styr på det .. Blir vildt spændende hvem der får ret hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.