Hvad ville I vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
5 svar
4 synes godt om
29. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg skulle booke vandrehjem til vores lille miniferie i København (vi er mig og mit barn på 2 år), og endte op med to muligheder; Copenhagen Bellahøj og Copenhagen City.

Jeg er så i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg har tidligere været på Bellahøj, og ved at man skal op ad 7 trin bare for at komme ind til receptionen, men jeg har aldrig været på City så jeg ved ikke hvordan det er. 

Skal jeg tage chancen på City, eller skal jeg vælge Bellahøj og lade vognen stå i receptionen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

(august)

Ring eller skriv til City og spørg hvordan forholdene er. Så kan du tage en beslutning ud fra det. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Noahmor

Anonym skriver:

Jeg skulle booke vandrehjem til vores lille miniferie i København (vi er mig og mit barn på 2 år), og endte op med to muligheder; Copenhagen Bellahøj og Copenhagen City.

Jeg er så i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg har tidligere været på Bellahøj, og ved at man skal op ad 7 trin bare for at komme ind til receptionen, men jeg har aldrig været på City så jeg ved ikke hvordan det er. 

Skal jeg tage chancen på City, eller skal jeg vælge Bellahøj og lade vognen stå i receptionen? 

Har været på City en gang (er den ved langebro, ikk?). Og kommer der ikke igen. Det er mest for unge mennesker og der er virkelig slidt. 

Personalet havde ikke styr på noget og skulle spørge flere gange efter den babyseng vi havde booket hjemmefra. 

Der findes masser af andre hoteller i Kbh, som er ligeså billige og bedre. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Fru Ebied

Hejsa

Lej gennem Airbnb.

Det gør vi altid - billigt og nemt ��

Anmeld Citér

29. april 2016

Ena

Anonym skriver:

Vi har været på City og det var ok, men jeg ville til enhver tid vælge et privat bed and breakfast eller airbnb. Meget mere hyggeligt og meget billigere og bedre. Der ligger et super hyggeligt bed and breakfast i Emdrup, det kostede 300,- for et rigtig fint værelse

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Vi fik et 'gavekort' af noget familie på to nætter på et Danhostel, det er derfor det blev der.

Jeg vil så også sige at det er meget forskelligt fra sted til sted og person til person, hvordan man har det med Danhostel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.