Nogen der har?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
20 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2016

Anonym trådstarter

Hej er her nogen der bruger indkøbstaske eller sådan indkøbsvogn med hjul ??  Hvor kan man køben den og om den er god til hverdag tung handlen??  

Mig og min mand er faktisk træt at handle næste tit sådan ca hver anden dag. Vi bær tung og ca 4 poser to hver. Vi bor 4 sal, jeg orker ikke længere at bære tung da vi har ondt i ryggen .   Nogen der kan Anbefale sådan noget??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

Julemusen

Anonym skriver:

Hej er her nogen der bruger indkøbstaske eller sådan indkøbsvogn med hjul ??  Hvor kan man køben den og om den er god til hverdag tung handlen??  

Mig og min mand er faktisk træt at handle næste tit sådan ca hver anden dag. Vi bær tung og ca 4 poser to hver. Vi bor 4 sal, jeg orker ikke længere at bære tung da vi har ondt i ryggen .   Nogen der kan Anbefale sådan noget??? 

Jeg bruger en taske med hjul fra ikea  Jeg købte den da jeg var gravid, for går altid ned og handler, og kunne ikke holde til at bære varerne hjem pga bækkenløsning. Jeg er rigtig glad for min, selvom jeg føler mig lidt som en gammel dame når jeg triller rundt med den 

Anmeld Citér

29. april 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg har også en fra Ikea , min søn synes det er hyggeligt at have den med og kæresten er også begyndt at sige den skal med når vi går ned og handler ����

jeg er gravid og har bækkenløsning og må derfor ikk slæbe , vi bor selv på2 sal ☺️☺️

Anmeld Citér

29. april 2016

Tiggi

Det er godt nok gammel kone, men min farmor havde en med tre hjul i hver side så man nemt kunne trække den op af en trappe :-) hun brugte den ihvertfald meget og kunne ikke bære tunge poser. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Julemusen skriver:

Jeg bruger en taske med hjul fra ikea  Jeg købte den da jeg var gravid, for går altid ned og handler, og kunne ikke holde til at bære varerne hjem pga bækkenløsning. Jeg er rigtig glad for min, selvom jeg føler mig lidt som en gammel dame når jeg triller rundt med den 

Kan den klar lidt tung?  Kunne du sende billede af den ?

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Jeg har også en fra Ikea , min søn synes det er hyggeligt at have den med og kæresten er også begyndt at sige den skal med når vi går ned og handler ����

jeg er gravid og har bækkenløsning og må derfor ikk slæbe , vi bor selv på2 sal ☺️☺️

Kunne du sende billede af den ?  Ja forstår godt, kan ikke holde ud længere må have den . Klar den tung ting ?

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Det er godt nok gammel kone, men min farmor havde en med tre hjul i hver side så man nemt kunne trække den op af en trappe :-) hun brugte den ihvertfald meget og kunne ikke bære tunge poser. 

Ja selvfølige det er hårdt at bære den  

Anmeld Citér

29. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Se den her er fed! Og der er slet ikke noget mormor over den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Se den her er fed! Og der er slet ikke noget mormor over den 

Den er dyre. Og så ser den mærkeligt ud, tror den er lav har ikke lyst at bukke os ned , vi har smerte i ryggen.

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Er det den her i har ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.