Er det vandet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2016

Anonym trådstarter

Er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal kontakte FG og tænkte at høre jeres mening først.

Der kommer i perioder en lille skylle jeg ikke kan kontrollere, men tager jeg er bind på bliver det ikke tungt på en time, men er stadig meget våd dernede. Kan det være vandet der siver eller er det bare meget vandet udflåd?

er 37+3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal kontakte FG og tænkte at høre jeres mening først.

Der kommer i perioder en lille skylle jeg ikke kan kontrollere, men tager jeg er bind på bliver det ikke tungt på en time, men er stadig meget våd dernede. Kan det være vandet der siver eller er det bare meget vandet udflåd?

er 37+3

Ring til fødegangen

Anmeld Citér

29. april 2016

Jems

ring til fødegangen

Anmeld Citér

29. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

er 37+3

Sådan startede min fødsel og det var fostervand der sev:-) efter et par timer gik det i en ordentlig skylle, efter at have ligget på sofaen, i det jeg rejste mig kom det. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Sådan startede min fødsel og det var fostervand der sev:-) efter et par timer gik det i en ordentlig skylle, efter at have ligget på sofaen, i det jeg rejste mig kom det. 

Dvs du kunne heller ikke fylde et helt bind på 1 times tid?

Anmeld Citér

29. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg ville helt bestemt ringe. De kan undersøge dig og måske mærke fosterhinden eller manglen derpå. Hos mig troede de dog at den var der, hvilket den ikke var. Men det var pga hun havde meget hår på hovedet. 

i tilfælde af at det er fostervand, skal der jo holdes øje med tid osv i forhold til infektionsrisiko mv. 

Anmeld Citér

29. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Dvs du kunne heller ikke fylde et helt bind på 1 times tid?

Nej først nogle timer senere da jeg kom på sygehuset

Anmeld Citér

29. april 2016

2babygirls

Anonym skriver:

er 37+3

Jeg lavede verdens mindste skylle, som i at jeg troede jeg ikke helt havde tisset færdig, og det var så det fostervand der var! Fødte få timer efter!

Ring!!

Anmeld Citér

29. april 2016

Sabone

Anonym skriver:

er 37+3

Update? 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Update? 

At FG bliver kontaktet inden så længe. Troede faktisk det var gået i sig selv da jeg ikke mærkede synderligt meget til det før nu her det gav en ordentligt skylle igen :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.