Sex efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Min mand og jeg overvejer at forsøge os med sex for første gang efter mit kejsernit som blev foretaget for 16 dage siden. Jeg tænker på om det er smertefuldt? Jeg har nemlig læst flere beskrive smerter i selve arret. Erfaring med dette?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

Chellie

Vi har kun lige været igang en enkelt gang siden Kejsersnittet (det var ca 5 uger efter operationen, da vi gjorde det), og jeg må tilstå, det var en blandet fornøjelse..  Arret mærkede jeg intet til, så det var jo positivt! Men til gengæld var jeg knastør for neden, så vi endte med at måtte grave en glidecreme frem, før han overhovedet kunne komme ind. Jeg synes desværre, det gjorde rigtig ondt i skeden, nærmest fra start til slut.. Om det så også har noget at sige, at det er rigtig længe siden sidst, da jeg intet kunne til slut i graviditeten, plus at han er noget større end gennemsnittet, ved jeg selvfølgelig ikke. Men jeg tror, vi venter med at prøve igen til efter 8-ugers undersøgelsen, så vi kan droppe kondomet og komme igang med pessaret istedet. Og så ellers masser af tålmodighed tænker jeg, indtil vi lige er kommet ind i en rytme igen.. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Babilooo

Ingen problemer her. Vi havde sex efter 5 dage. Mam skal ikke have hård og voldsom sex. Men I kan da sagtens starte blødt op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.