Flash jeres barns seng! Inspiration søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2016

Anonym trådstarter

Kan i ikke vise mig, hvilken seng jeres børn har?

Jeg vil gerne forære min nevø en seng i fødselsdagsgave, (90x200) - (derfor er jeg også li ano, da hans mor sommetider florere herinde ), da hans forældre ikke har råd til en, han ligger stadig i juniorseng, han blir snart 4 og kan slet ikke være der mere, den lange dreng. 

Men jeg er lidt lost, jeg tænker evt. en halvhøj seng, men hva har i? 

Syntes det er uoverskueligt at google sig frem til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg vil gerne forære min nevø en seng i fødselsdagsgave, (90x200) - (derfor er jeg også li ano, da hans mor sommetider florere herinde ), da hans forældre ikke har råd til en, han ligger stadig i juniorseng, han blir snart 4 og kan slet ikke være der mere, den lange dreng. 

min søn gik fra tremmeseng til en briks fra Jysk... han var ca. 2 da han fik den og havde den til han var ca. 5 år

det var samme stil som denne:  http://jysk.dk/sovevaerelse/kojesenge-brikse/briks-eskebjerg-90x200cm-2-skuffer-hvid

Anmeld Citér

28. april 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Denne her har vores søn, den fandt vi til 400kr på den blå avis  han bruger den når han leger, men han sover ikke i den endnu. Han har da haft perioder hvor han har sovet i den, men primært er det bare til leg.

Han er 4 år og han er super glad for den seng 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2016

Jems

Vores søn på 4 år har lige fået en halvhøj med rutsjebane han elsker den seng 

Den fandt jeg på dba

Anmeld Citér

28. april 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Min søn på 5 år har denne. 

Vi er rigtigt glade for den, den kan trækkes ud og så kan man ligge en madras og vupti en ekstra sove plads - vi har dog ikke brugt det endnu og har heller ikke en ekstra madras til den. 

Oven i det er der 2 dejlig store rummelige skuffer. Eneste ulempe er at det ikke er en man bare lige flytter, hvis man vil rykke rundt. 

Den er ikke 90x200, men vil sige den er ret tæt på, de har også gode madrasser til den. Vi kom af med ca 1700,- i alt for seng, madras og 2 lagner.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2016

Valle81

Mine drenge skal have denne - altså en hver - inden for den næste måned

Den er fra Ikea, koster 999 og kan vokse med barnet op til 90*200.

BUSUNGE Udtræksseng IKEA Kan forlænges og trækkes ud, efterhånden som dit barn vokser. Lameller af massivt træ giver fast støtte.

Anmeld Citér

29. april 2016

DKA

Vi har selv bygget en Seng - ikke at det blev billigere, men min dreng elsker den simpelthen, han bruger så mange timer på at lege i den, og hulen er så hyggelig at læse i.

har ikke lige nogle billeder af den, men du kan se den på IG hvis du har det. C_renovatio

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.