Scanning i morgen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. april 2016

123.

Skal have målt æg i morgen. Frygter de er alt for små. Har været 3 dage på 75 puregon. det er vores første iui forsøg. 

Det kun mig der fejler noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

esioul

Newgirl. skriver:

Skal have målt æg i morgen. Frygter de er alt for små. Har været 3 dage på 75 puregon. det er vores første iui forsøg. 

Det kun mig der fejler noget. 

Hvis de er for små, skal stimuleringen bare forlænges 

Anmeld Citér

28. april 2016

123.

esioul skriver:

Hvis de er for små, skal stimuleringen bare forlænges 

Ja det ved jeg  første forsøg med homroner var jeg 11 dage på puregon før der var et æg.. sidste gang var det også kun 3 dage. Meen jeg tvivler på jeg så heldig igen   

Anmeld Citér

28. april 2016

Tine B

Ved mig tog det 28 dage på Puregon inden et enkelt æg var klar.. Men det var tilsyneladende det rigtige æg.. Første iui, har termin om 5 uger.. 

Anmeld Citér

29. april 2016

123.

Tine B skriver:

Ved mig tog det 28 dage på Puregon inden et enkelt æg var klar.. Men det var tilsyneladende det rigtige æg.. Første iui, har termin om 5 uger.. 

Ihhh gad det var mig. Har 3 æg på 10, 10 og 9 mm så ny scanning mandag.. men min store cyster var sprunget håber bare en enkelt af de æg er 18 mm eller derover på mandag synes godt nok det må være vores tur nu.  

Har du også pco?

Anmeld Citér

29. april 2016

Tine B

Newgirl. skriver:

Ihhh gad det var mig. Har 3 æg på 10, 10 og 9 mm så ny scanning mandag.. men min store cyster var sprunget håber bare en enkelt af de æg er 18 mm eller derover på mandag synes godt nok det må være vores tur nu.  

Har du også pco?

Ved mig, gik det ufatteligt langsomt og der var slet ingen æg før efter 14 dage, hvor der så var et enkelt der var lidt større end de andre.. Det går nok lidt langsommere med dig, fordi de ikke vil overstimulerer dig.. Vær forberedt på, at hvis det er en "streng" klinik, kan de finde på at aflyse iui hvis alle 3 æg bliver store nok.. 

Ved mig, var det 17 mm efter de 28 dage, da jeg så tog Ovitrelle.. Det kan godt tage længe endnu for dig..  

Ja, jeg har pcos i meget svær grad.. 

Anmeld Citér

30. april 2016

123.

Tine B skriver:

Ved mig, gik det ufatteligt langsomt og der var slet ingen æg før efter 14 dage, hvor der så var et enkelt der var lidt større end de andre.. Det går nok lidt langsommere med dig, fordi de ikke vil overstimulerer dig.. Vær forberedt på, at hvis det er en "streng" klinik, kan de finde på at aflyse iui hvis alle 3 æg bliver store nok.. 

Ved mig, var det 17 mm efter de 28 dage, da jeg så tog Ovitrelle.. Det kan godt tage længe endnu for dig..  

Ja, jeg har pcos i meget svær grad.. 

Har skam været igennem hormon forsøg før bare aldrig iui. men de rykkede mig ned på 50. Og sagde hvis der var 4 æg.. ville de bare tømme den ene. �� må gerne fuldføre iui med 3 æg ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.