Anonym skriver:
Min mand har fået arbejde i en anden landsdel end den vi bor i, så han er flyttet ind hos en ven der bor tættere på.
Vi havde snakket om at han skulle komme hjem så ofte som muligt for vores barns skyld, men nu er det 3 uger siden at han sidst var hjemme.
Jeg overvejede at bestille billetter og så rejse til ham i Kristi Himmelfart, men nu er jeg blevet i tvivl; skal jeg blive hjemme og håbe at han snart kommer hjem, bare rejse derover, eller rejse derover men lige sætte vennen ind i det?
Har du tænkt dig at troppe op uden at fortælle det til din mand på forhånd? Og er det tænkt som en sød overraskelse til din mand?
Uanset hvad, så er det ikke meningen, du skal gå derhjemme i tre uger og håbe på, han dukker op. Og det lyder underligt, at han ikke er oftere hjemme, når han har hjemve. Nu ved jeg ikke, hvilken type arbejde det er, men han må da have nogle fridage, hvor han kan komme hjem, uden at der skal gå tre uger. Og I skal have helt klare aftaler om, hvornår han kommer hjem, så du ikke går og ingenting ved. Jeres barn vil da også blive snotforvirret, hvis det er uvist, hvornår far er hjemme.
Du skriver ikke så meget, så jeg kan have misforstået noget, men der skal laves aftaler og faste retningslinjer, hvis I skal have det til at fungere.
Anmeld
Citér