Helium dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
4 svar
4 synes godt om
28. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

jeg flyttede i hus sidste år. Til et virkeligt pensionist område med 22 huse og vi er de eneste med børn (5 og 12) men jeg er blevet positivt overrasket da mine naboer er så søde! Jeg fortalte at min datter snart havde fødselsdag og vi vil larme ( hele klassen kommer) og de var så forstående. Så idag ligger der sådan en dims ved min dør med tillykke med fødselsdagen. Den er fyldt med Helium. Men tænkte hvis vi en dag løber tør hvor og hvordan får man den fyldt op igen? Nogen der ved noget? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

Mortilah

Det var da sødt af naboerne ������

Anmeld Citér

28. april 2016

amkjaer

så vidt jeg ved er de engangs de der :-) 

Anmeld Citér

29. april 2016

Kom-nu-bebs

Aisha skriver:

jeg flyttede i hus sidste år. Til et virkeligt pensionist område med 22 huse og vi er de eneste med børn (5 og 12) men jeg er blevet positivt overrasket da mine naboer er så søde! Jeg fortalte at min datter snart havde fødselsdag og vi vil larme ( hele klassen kommer) og de var så forstående. Så idag ligger der sådan en dims ved min dør med tillykke med fødselsdagen. Den er fyldt med Helium. Men tænkte hvis vi en dag løber tør hvor og hvordan får man den fyldt op igen? Nogen der ved noget? 

Det er engangs. Men de kan bestilles på mintemafest.dk til 200kr... Der er ca til 30 alm balloner..

Anmeld Citér

29. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kom-nu-bebs skriver:

Det er engangs. Men de kan bestilles på mintemafest.dk til 200kr... Der er ca til 30 alm balloner..

Mange tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.