Crinone og ingen mens hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2016

Mortil2piger18

jeg tog den sidste crinone søndag aften. Begyndte at pletbløde lidt fredag. Jeg pletter stadig! Min mens kommer ikke rigtig igang? Jeg er ikke gravid. Er det bare sådan det er? Vi skal holde pause den her cyklus men ville da gerne hvis vi kunne forsøge selv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

Mortil2piger18

Slet ingen der har oplevet kun at få pletblødning efter crinone ? 

Jeg får vel ikke ægløsning før jeg har blødt ordentligt igennem ?

Anmeld Citér

28. april 2016

esioul

Kærlighedogkildevand skriver:

Slet ingen der har oplevet kun at få pletblødning efter crinone ? 

Jeg får vel ikke ægløsning før jeg har blødt ordentligt igennem ?

Det er meget normalt at mens er længere tid om at bryde igennem efter crinone.  så ens cyklus kan godt blive forskubbet lidt. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Mortil2piger18

esioul skriver:

Det er meget normalt at mens er længere tid om at bryde igennem efter crinone.  så ens cyklus kan godt blive forskubbet lidt. 

Har læst mange skrive at den kom 2-3 dage efter. Så er det bare vildt irriterende at der ikke sket noget stadig har også en kæreste der tripper efter kærlighed  og må nok indrømme at jeg er ved at være træt af at være tørlagt! Vi bryder os bare ikke om at have sex når jeg bløder/ pletbløder 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Mortil2piger18

Nu har jeg pletblødt kaffe grums i 9 dage ingen frisk blødning eller noget. Hvor er det irriterende. Skal jeg tage det her kaffegrums som en menstruation ? Klinikken sagde bare at jeg måtte vente de kunne ikke føre noget alligevel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.