Av av av :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2016

Moster20

Huff... Må lige spørge jer til råds!
Jeg har nu i lidt over en uge, næsten hver dag - nogle dage engang og andre flere gange - haft sindsygt ondt i maven...
Det gør ondt under navlen eller ude i venstre side! Ved ikke helt hvordan jeg kan forklare smerten - men det stikker og gør så pisse ondt! Det bliver værre hvis jeg flytter mig eller trækker vejret... Så er nødt til bare at vente til det går væk af sig selv...
Smerten er ikke altid ligeså slem, men nogle gange gør det virkelig så fucking ondt, at jeg begynder at tude

Jeg har snakket med min læge og han sagde så godt som ingenting? Han vidste ikke hvad det skule være, og troede ikke det var noget seriøst...
Men jordmoder sagde det samme, men vil gerne have at jeg tog en stikprøve at mit urin - alt så super godt ud...
I går ringede min mor til lægevagten, som sagde at hun troede ikke det kunne være seriøst da jeg ikke bløder og jeg mærker liv hele tiden! Men hvis jeg var meget usikker, så skule jeg komme til tjek.

I nat vågnede jeg med sindsyge smerter, det varede 2-4min og det var det hele... Men nu er jeg godt nok træt af det

Har i oplevet noget lignende? Ville i tage til lægen og få det tjekket? Ved i noget som helst, hjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

Julemusen

Ligament smerter kan være meget smertefuldt. Jeg døjede meget med det i min første graviditet hvor jeg knap nok kunne gå en tur uden at få smerter. Hvis du har fået tjekker at moderkagen ligger fint, ved 20 ugers scanningen og du ikke bløder er det med højest sandsynlighed ligament smerter som nogen har og andre slipper for. 

Anmeld Citér

28. april 2016

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Det lyder meget ubehageligt.

Ved ikke hvor langt du er henne.

Smerter kan være mange ting ,og andre ting.Du skal checkes af en læge.

Rigtig god bedring.

Anmeld Citér

28. april 2016

Moster20

Julemusen skriver:

Ligament smerter kan være meget smertefuldt. Jeg døjede meget med det i min første graviditet hvor jeg knap nok kunne gå en tur uden at få smerter. Hvis du har fået tjekker at moderkagen ligger fint, ved 20 ugers scanningen og du ikke bløder er det med højest sandsynlighed ligament smerter som nogen har og andre slipper for. 

Ja, var til scanning i uge 22 og 3D scanning i uge 23! Alt så ud som det skulle  - tænker at de måske også er ligament smerter, også måske fordi ueg ikke er særlig høj (1.55) og jeg har en rygfejl (scoliosis) 

men bliver sgu nervøs alligevel, da jeg jo aldrig har prøvet det før 

Anmeld Citér

28. april 2016

Moster20

lisbeth jess skriver:

Hej !

Det lyder meget ubehageligt.

Ved ikke hvor langt du er henne.

Smerter kan være mange ting ,og andre ting.Du skal checkes af en læge.

Rigtig god bedring.

Jeg er 26 uger henne i morgen!

Ja, det er også meget ubehageligt og tænker også at få det tjekket! 

Tak skal du have 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.