Måske gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2016

Anonym trådstarter

Hej  Er lidt interesseret i at høre om der er nogle af jer som har oplevet at være gravide uden de "åbenlyse" tegn som f.eks. Ømme bryster ? 

Jeg har forsøgt at blive gravid i snart 6 år, så længes virkelig. Jeg er endnu engang blevet insemineret og skulle være 3+3 hvis det er lykkedes denne gang. Jeg mærker lidt Niv og jag samt lidt mens smerter i ny og næ, også strækker det ud til lysken indimellem. 

Andre der har oplevet 'kun disse tegn' ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2016

Maalene

Mindes kun det var første gang jeg var gravid, at jeg havde ømme bryster (endte dog i en MA), men mener helt bestemt, at der hverken var ømme bryster, kvalme eller noget, da jeg blev gravid med min datter - så tænker helt sikkert, at det er muligt

Det lyder til, at du har været helt utrolig meget igennem, så vil ønske dig alt mulig held og lykke og krydse fingre for, at du har heldet med dig denne gang

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym trådstarter

Tusinde tak  Ja det har været noget af en kamp.. Men krydser også fingre endnu engang.. Nu SKAL den bare være der. 

Men tak for dit svar - det beroliger mig, at man ikke nødvendigvis behøver at mærke noget vildt og voldsomt  

Anmeld Citér

28. april 2016

dina1980

ja ved mig kom det først senere. og han har taget 7 år og masser af hjælp. så krydser for du har gevinst...

Anmeld Citér

28. april 2016

hautecouture

Først og fremmest: Held og lykke 

Og så til spørgsmålet. Da vi ville være gravide 1. gang var vi MEGET afslappede og regnede med at der nok ville gå min. 6-12 mdr så vi holdt ikke styr på cyklus eller noget som helst. Sexede bare når vi havde lyst. På et tidspunkt i slut-december vågnede jeg en dag med en lille smule kvalme (mener faktisk det var den 25. så slog det hen pga julemad og rødvin dagen før) da jeg vågnede med en lillebitte smule kvalme for 3. morgen i træk begyndte jeg pludselig at tænke, at det egentlig var længe siden jeg havde haft mens og da jeg tænkte tilbage indså jeg, at jeg var gået 8 dage over tid. Testede bragende positivt samme eftermiddag. Så jeg mærkede INTET før kvalmen kom 5+1 �� 

Håber den er der hos jer ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.