Flyttehjælp hurtigt, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2016

Anonym trådstarter

Åh hjælp! Jeg står og skal flytte fredag og er lige blevet brændt af, af min flyttehjælp, og er helt i vildrede. Jeg har forenet mig med at jeg må punge ud og betale for et flyttefirma, vi har heldigvis kun kasser, en seng og en tremmeseng, men! Er det overhovedet muligt så sent? Vi skal fra Ballerup til Korsør. Jeg håber sådan nogen af jer kender nogen jeg kan ringe til der måske vil kunne hjælpe med så kort varsel - og jo billigere jo bedre, men lige nu er det vigtigste bare at jeg får os flyttet 

Håber dette spørgsmål er ok og på forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2016

morlinen

3 x 34. Vi blev brændt af på dagen af et andet flyttefirma, de dukkede simpelthen bare ikke op, og var slet ikke til at komme i kontakt med. Så 3 x 34 blev vores redning. 

Anmeld Citér

27. april 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Åh hjælp! Jeg står og skal flytte fredag og er lige blevet brændt af, af min flyttehjælp, og er helt i vildrede. Jeg har forenet mig med at jeg må punge ud og betale for et flyttefirma, vi har heldigvis kun kasser, en seng og en tremmeseng, men! Er det overhovedet muligt så sent? Vi skal fra Ballerup til Korsør. Jeg håber sådan nogen af jer kender nogen jeg kan ringe til der måske vil kunne hjælpe med så kort varsel - og jo billigere jo bedre, men lige nu er det vigtigste bare at jeg får os flyttet 

Håber dette spørgsmål er ok og på forhånd tak 

Den billigeste mulighed er jo at leje en trailer et sted. (Nu er jeg selv fra Fyn, men mange Tankstationer her har udlejning af div trailer mm). Evt. 

Ellers kan man leje en kassebil fra Eurocar f.eks. 

Eller ja.. Flyttefirma som ikke er så billigt. 

Men ring til 3x34 og så vil de give jer et tilbud. (Kender et par stykker der arbejder der) og kan klart anbefale dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.