Jeg synes Line kommer med nogle gode punkter-
Har selv en del børn og jeg er også slem til at tænke hvis vi er lidt stressede og tiden til nærvær er knap at det går nok for lige om lidt er det sommer og så har de alle 6 ugers ferie.
Men det er ikke ferie og weekender man skal hige imod hvis tiden alle de andre dage i året er pressede.
Det er ikke ferierne der redder det hele hvis hverdagen er noget skidt ( Og det er den self . ikke altid men ved med mig selv at jeg er hurtig til at skubbe den dårlige samvittighed væk med at det gør ikke så meget for de får jo fri/ fridag og så er det ligemeget i dag - men det er det jo ikke og det ved man jo også godt)
Jeg siger ikke det er sådan - men fik også tanken at hun måske ser på hele jeres barn og ikke bare lige de 2 dage.
Og mhs til den dag hvor han var den eneste ville jeg nok også finde en anden løsning hvis du eller din mand ikke kunne have ham hjemme for det er ikke særligt socialt for et barn at være den eneste i dp især ikke hvis mor/ far er derhjemme og der er et alternativ
Og nej i princippet skal hun ikke blande sig om I får ham passet selv om I selv er der hjemme ,men hun skal blande sig hvis hun ser et barn der har brug for mere omsorg og tid .
Og det er aldrig rart at få at vide at man ikke gør det helt godt nok ,men tænker hun nok har ment det som en helhed og jeg ville personligt tage muligheden i at få en snak om hun ser noget som jeg ikke selv ser .
Anmeld
Citér