Jeg skriver egentligt bare for at høre om dette her er normalt:
Vi fik vores skønne baby for 5½ måned siden og jeg er helt forelsket. Al den kærlighed som jeg før havde til min mand, det er som om den nu er overført til vores baby istedet. Jeg er virkelig blevet helt forelsket i vores lille skat, og jeg glæder mig allerede rigtigt meget til at få barn nr. 2 (selvom der skal gå nogle år).
Men det var sådan jeg havde det med min mand før, at jeg nogle gange slet ikke kunne være i mig selv over hvor højt jeg elskede ham. Men siden vores barn kom til har jeg haft svært ved at mærke de stærke følelser for min mand.Vi har det ellers rigtigt fint sammen i hverdagen, så der er ikke noget der.
Er det en normal reaktion når man bliver mor? For synes sgu det er lidt trist og min mand bliver jo også usikker.
Jeg havde hørt at når man bliver forældre, så bliver hjertet bare større, så det kan rumme mere kærlighed (altså i overført betydning, ikk). Men sådan føles det ikke her, det føles mere som om at vores baby har taget meget af den kærlighed jeg før havde for min mand.
Anmeld
Citér