Ja hvad kan man gøre ved løst maveskind?
Jeg har altid været en temmelig slank/tynd pige, og var det også da jeg blev gravid. Jeg tog dog 30 kg på (meget væske) og fik en gigantisk mave i min graviditet! Det har resulteret i en hængemave som går mig rigtig meget på! Jeg har det rigtig dårligt med min krop og jeg er i virkeligheden rigtig bange for at få et tilbagefald til min spiseforstyrrelse. - Jeg kæmper hver eneste dag for rent faktisk at spise fornuftigt uden at sulte mig selv.
Jeg vejer også lidt for meget (74 kg og 165 cm) så jeg arbejder på at tabe mig, selvom det er lidt af en balancegang for at det ikke skal tage overhånd. - Men jeg kan simpelthen ikke holde ud at føle mig så fed! Mit umiddelbare mål er at ramme en vægt der hedder ca 55-60 kg.
Men hvad fanden kan jeg gøre ved den løse hud?!
Kan det trænes væk? Eller vil det for altid være løst med mindre man får det fjernet? Og hvis kun kan blive bedre ved at få det fjernet, hvad er kravene så? Vil sådan en som mig kunne få det betalt, eller ville jeg selv skulle punge ud? Håber på at nogen ved noget og har lyst til at komme med råd og erfaringer <3
Ps. Jeg er ikke ude på at støde nogen, og jeg ved godt at der er nogen hvor det er et mere udtalt problem, men det går mig rigtig meget på og påvirker mig psykisk... Inderst inde ved jeg jo godt at jeg ikke er direkte fed, men det er virkelig sådan jeg føler mig.
Anmeld
Citér