Erfaringer med hormon spiral hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2016

bobbles

Hejsa vil høre om der er nogen der har erfaringer med at få lagt en hormon spiral op? skal have lagt en op i dag 14.30 og er dødsens angst for at det gør pisse ondt  

Nogen med erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2016

Tiggi

Fik sat min op i juni og nev en smule og blødte efter (så husk trusseindlæg) men var ikke slemt og jeg piver normalt over smerte :-)

Anmeld Citér

27. april 2016

bobbles

Tiggi skriver:

Fik sat min op i juni og nev en smule og blødte efter (så husk trusseindlæg) men var ikke slemt og jeg piver normalt over smerte :-)

okay tak for input 

Anmeld Citér

27. april 2016

MHB

Jeg fik min sat op i november og det var ikke behageligt men det gjorde ikke ondt. Det niver som sagt lidt og er ubehageligt men det er overstået efter ganske kort tid! 

Anmeld Citér

27. april 2016

Bak

bobbles skriver:

Hejsa vil høre om der er nogen der har erfaringer med at få lagt en hormon spiral op? skal have lagt en op i dag 14.30 og er dødsens angst for at det gør pisse ondt  

Nogen med erfaringer?

Jeg har lige fået lagt min op. Det nev og var lidt ubehageligt, men kunne sagtens holde det ud. Din læge spørger måske, om du vil lokalbedøves, jeg takkede nej. Det er overstået rimelig hurtigt.

Et godt råd: tag 1 g panodil lidt før, den skal sættes op, så tager det lige toppen.

Jeg er ret begejstret for at have fået min, man kan ikke mærke den, og den har slet ikke medført nogle gener for mit vedkommende.

Anmeld Citér

27. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det var lidt ubehageligt, lidt a la en hindeløsning synes jeg. Og så blødte det lidt bagefter så et bind er en god ide at have med. Men det gjorde ikke som sådan ondt

Anmeld Citér

4. maj 2016

bobbles

Tak for input de damer �� Fik som sagt lagt den op for 6 dage siden og ja det var ret ubehageligt havde lidt menstrations agtig smerter på dagen ellers har det heller ikke medført nogle gener her ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.