Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er lige anonym indtil den er helt klar, men synes jeg kan se et plus ? Er jeg skør, jeg er 3+2
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen der vil give et bud?
Anonym skriver: Jeg er lige anonym indtil den er helt klar, men synes jeg kan se et plus ? Er jeg skør, jeg er 3+2
Altså jeg har lidt svært ved at vurderer den .. Et eller andet sted sys jeg jeg kan ane en streg og alligevel sys jeg ikk rigtig
Jeg kan godt se den, prøv igen i morgen eller overmorgen :-)
Update
så er der lavet to valmed også, begge disse har også en ekstra streg inden for tid på tyndt eftermiddagsurin, så jeg vælger at tro at vi skal være forældre til Januar
Her er den ene
De/den første: Negativ
Den sidste, kan jeg svagt skimte en ultrasvag en (kan dog ikke se om der er farve i), så ville tage en ny test om et par dage
Anonym skriver: Her er den ene
Denne kan jeg godt se
MissTas skriver: Denne kan jeg godt se
og den er endnu tydligere i virkeligheden, er den anden nu også, men de er begge super flotte og med farve i, lidt vildt når jeg kun er 3+2 men jeg er sååååå glad
Anonym skriver: og den er endnu tydligere i virkeligheden, er den anden nu også, men de er begge super flotte og med farve i, lidt vildt når jeg kun er 3+2 men jeg er sååååå glad
Det er også dejligt og tillykke dog husk det kan være farligt at teste så tidligt, da man stadig kan nå at få mens da ægget endnu ikke har sat sig fast endnu. Men håber den blir der testede selv positivt 3+2 og er et vældig testmonster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128