Snart 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2016

moar34

Hej alle. Min kæreste og jeg har talt om at jeg skal have fjernet min spiral snart ( kobber spiral) Vi har begge børn fra tidligere forhold  så vi kan begge to �� jer der er rundet de 35 år var det svært for jer at blive gravide?  Hvor lang tid gik der?  Og har i været igennem andre undersøgelser end de obligatoriske. ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
migmigmig skriver:

Hej alle. Min kæreste og jeg har talt om at jeg skal have fjernet min spiral snart ( kobber spiral) Vi har begge børn fra tidligere forhold  så vi kan begge to �� jer der er rundet de 35 år var det svært for jer at blive gravide?  Hvor lang tid gik der?  Og har i været igennem andre undersøgelser end de obligatoriske. ?  

Da jeg var 35 fik en en ufrivillig udskrabning i fødselsdaggave :-( 

min første graviditet Var desværre endt i en MA...

Men nu er jeg 38 og sidder her med min datter på 2,5 år og lillebror på 9 mdr snorker i hans seng :-) 

Det på trods af at vi har "kæmpet" lidt da min mand havde nedsat sædkvalitet, og vi var et år i behandling. ( Inseminering) Men begge unger er lavet på helt naturlig måde, så tænker i har alle muligheder for at blive gravide, og mon ikke det nok skal gå. Held og lykke med projekt baby 

Anmeld Citér

27. april 2016

moar34

1000 tak for dit svar. Det lyder til at det godt kan lade sig gøre. Og så må vi væbne os med tålmodighed. Mine andre børn er lavet i første forsøg men det er også 7 og 9 år siden. Så er ikke sikkert det sker så hurtigt denne gang 

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym

migmigmig skriver:

1000 tak for dit svar. Det lyder til at det godt kan lade sig gøre. Og så må vi væbne os med tålmodighed. Mine andre børn er lavet i første forsøg men det er også 7 og 9 år siden. Så er ikke sikkert det sker så hurtigt denne gang 

Jeg er 35 og gravid med mit 4 barn

Vores andre børn er født i 99 06 og 08

Og alle 4 er lavet i første forsøg 

Så det kan helt klart godt lade sig gøre 

Anmeld Citér

27. april 2016

Rockertand

migmigmig skriver:

Første barn blev undfanget med det samme (32 år).

Andet barn var i 3. cyklus (35 år).

Tredje barn tog 3 UGER at lave (38 år).

Fjerde barn var en ups'er, fordi vi tog chancen en enkelt gang (41 år).

Anmeld Citér

27. april 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
migmigmig skriver:

Men man må også godt øve sig lidt jo 

Anmeld Citér

27. april 2016

moar34

Det er rigtigt  vi har altid haft sex 4-5 gange om ugen så vi bliver bare ved i det tempo 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.