Noget der har fået fjernet maveskind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.100 visninger
18 svar
10 synes godt om
26. april 2016

Mullesmith

Jeg er netop gået igang med at tabe mig 40kg da jeg skal ned på 70kgeller derunder for at kunne få betalt en maveskindsoperation fra det offentlige. Jeg er meget nervøs for om jeg for det første fåe operationen og dernæst om det bliver pænt efterfølgende! Jeg har meget hængende mave efter flere års overvægt og en tvillingegraviditet med 2x3500g babyer og en alm graviditet med 1 baby på 4600g.  Hvis nogen har fået en sådan oparation vil jeg meget gerne både se og høre om resultatet. Vedhæfter lige er billede af hvordan det ser ud nu inden vægttab, så prøv at forestil jer den mave efter jeg har tabt 40kg  Knus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

Rauw

Dem jeg kender er det blevet mega flot Og de er så glade for det. men altså selfølgelig skal man træne ved siden af hvis man vil se fit ud også. Er sikker på du nok skal blive rigtig glad for det når tiden er inde. 

Anmeld Citér

27. april 2016

jenny4

Kender intet til det, men synes du er sej at du tage kampen mod kiloene op. Jeg kan godt se at du ikke er et lille nips men synes dog alligevel 40 kg virker som meget du skal tabe. Hvad vejer du nu?

Anmeld Citér

27. april 2016

Mullesmith

jenny4 skriver:

Kender intet til det, men synes du er sej at du tage kampen mod kiloene op. Jeg kan godt se at du ikke er et lille nips men synes dog alligevel 40 kg virker som meget du skal tabe. Hvad vejer du nu?

Tak det bliver helt sikkert en hård kamp, men det skal simpelthen lykkes nu, jeg kn ikke holde til at være så tyk  jeg vejer 105kg

Anmeld Citér

27. april 2016

Rockertand

Mullesmith skriver:

Jeg er netop gået igang med at tabe mig 40kg da jeg skal ned på 70kgeller derunder for at kunne få betalt en maveskindsoperation fra det offentlige. Jeg er meget nervøs for om jeg for det første fåe operationen og dernæst om det bliver pænt efterfølgende! Jeg har meget hængende mave efter flere års overvægt og en tvillingegraviditet med 2x3500g babyer og en alm graviditet med 1 baby på 4600g.  Hvis nogen har fået en sådan oparation vil jeg meget gerne både se og høre om resultatet. Vedhæfter lige er billede af hvordan det ser ud nu inden vægttab, så prøv at forestil jer den mave efter jeg har tabt 40kg  Knus 

Du får ikke problemer med at blive godkendt, men du skal være normalvægtig og have været det i minimum 6 måneder, så det har lidt længere udsigter.

Gå ind på Mylooks hjemmeside, der er masser af billeder.

Anmeld Citér

27. april 2016

Mullesmith

Rockertand skriver:

Du får ikke problemer med at blive godkendt, men du skal være normalvægtig og have været det i minimum 6 måneder, så det har lidt længere udsigter.

Gå ind på Mylooks hjemmeside, der er masser af billeder.

Ja det fik jeg afvide hos lægen så jeg skal ned under 70kg for at være normalvægtig. Jeg arbejde på sagen  ok tak

Anmeld Citér

27. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har en veninde der har fået det lavet, og det er blevet så flot! Hun var meget overvægtig og havde 3 grimme ar efter kejsersnit. Hun tabte 48! Kg og fik så fjernet maveskind. Det er så pænt og aret er blevet rigtig rigtig fint også

Anmeld Citér

27. april 2016

MyLove E

Mullesmith skriver:

Ja det fik jeg afvide hos lægen så jeg skal ned under 70kg for at være normalvægtig. Jeg arbejde på sagen  ok tak

En af grunden til du skal ned på en normal vægt er at heling af såret efter går hurtigere.  Og så jo selvfølgelig også fordi som du selv siger hvis du tabe mere vil det hænge meget mere. Så det skal jo også opereres væk.

Anmeld Citér

27. april 2016

ekebiv

Jeg fik fjernet 4 kg maveskind i januar og jeg er SÅÅÅÅÅ glad for det, det er blevet rigtig pænt.

Anmeld Citér

27. april 2016

Mullesmith

ekebiv skriver:

Jeg fik fjernet 4 kg maveskind i januar og jeg er SÅÅÅÅÅ glad for det, det er blevet rigtig pænt.

Skulle du selv betale? Og gjorde det ikke meget ondt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.