Spørgsmål til ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg skal snart igang med 2. IVF forsøg og har nogle spørgsmål

I første forsøg som var lang protokol var æu på 17. dag efter opstart af hormoner (Bemfola). Det synes jeg jo var lidt sent. Hvilken dag fik I taget æg ud? 

I næste forsøg bliver jeg sat lidt op i dosis. Tror I at det modner æggene hurtigere eller gør det at der kommer flere follikler?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

I første forsøg som var lang protokol var æu på 17. dag efter opstart af hormoner (Bemfola). Det synes jeg jo var lidt sent. Hvilken dag fik I taget æg ud? 

I næste forsøg bliver jeg sat lidt op i dosis. Tror I at det modner æggene hurtigere eller gør det at der kommer flere follikler?

Ved mig skete der begge. Fik flere follikler og ÆU på dag 14 i stedet for 16. Det var på en ændring fra 112 ie menopur til 125 ie gonal f. 

Anmeld Citér

27. april 2016

mth

Anonym skriver:

Vi er igang med vores første IVF, kort protokol. Jeg fik gonal f (150) i 12 dage og var til ægudtagning i fredags på dag 15. Der havde jeg 9 follikler og 5 modne æg. 

Anmeld Citér

27. april 2016

Musen91

Mit første Ivf forsøg var på 19 dagen og så blev jeg gravid efterfølgende og havde en sa i for to måneder siden og nu skal jeg have taget æg ud på 10 dagen så det har ændret sig meget og jeg er endda blevet sat en smule ned i dosis. 

Jeg var dog også tæt på overstimulering første gang med 14 æg ud og nogle og 21 follikler blev tømt. 

Anmeld Citér

27. april 2016

TLO

6 æu alle på cd 19, og 1 på cd 16 - den sidste i cyklussen efter min MA.

ved ustimuleret cyklus har jeg æl på cd 16 og mens 14 dage senere.

Jeg har ved den læge, vi bruger ved ins, fået at vide, at æl/æu normalt er et par dage senere på hormoner end ellers.

Jeg har fået ml 10-19 æg ud, mindre dosis færre æg men altså samme dag for æu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.