Pludselig fået mælken tilbage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2016

Anonym trådstarter

Kære alle

Jeg håber at nogen har været ude for noget lignende, som kan berolige mig lidt.

Jeg fødte for 1,5 år siden, og har ikke ammet i et år. Lige pludselig har jeg meget ømme bryster og kan godt presse nogle dråber mælk ud, hvis jeg prøver. Har desuden alle graviditetssymptomer (har været gravid to gange, så jeg ved hvordan min krop reagerer).

Jeg har spiral og har taget flere tests, som alle er negative. Er der nogen, der har et godt bud på, hvorfor min krop opfører sig som om den er gravid? Jeg er ikke skruk (ville også passe rigtig dårligt ind, hvis jeg var gravid nu). Kan det evt. være GUL? Eller ville testen så være positiv? Eller kan det være stress? Eller andre årsager?

Hilsen den forvirrede malkeko

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2016

Kløver

Tænker måske at snakke med lægen er en god ide, bare for en sikkerheds skyld da det kan være hormonelle ubalancer osv 

Anmeld Citér

27. april 2016

DortheL

Anonym skriver:

Kære alle

Jeg håber at nogen har været ude for noget lignende, som kan berolige mig lidt.

Jeg fødte for 1,5 år siden, og har ikke ammet i et år. Lige pludselig har jeg meget ømme bryster og kan godt presse nogle dråber mælk ud, hvis jeg prøver. Har desuden alle graviditetssymptomer (har været gravid to gange, så jeg ved hvordan min krop reagerer).

Jeg har spiral og har taget flere tests, som alle er negative. Er der nogen, der har et godt bud på, hvorfor min krop opfører sig som om den er gravid? Jeg er ikke skruk (ville også passe rigtig dårligt ind, hvis jeg var gravid nu). Kan det evt. være GUL? Eller ville testen så være positiv? Eller kan det være stress? Eller andre årsager?

Hilsen den forvirrede malkeko

Jeg fødte første gang i 2009- ammede fire uger. Inden jeg blev gravid igen i 2014 dryppede jeg stadig ind i mellem. Efter anden fødsel fik jeg igen piller til at stoppe mælken- det dryppede stadig. Fik piller igen, og det drypper stadig ind i mellem. Lægen kan ikke forklare hvorfor. 

Anmeld Citér

27. april 2016

Tine B

Har du været sammen med en gravid eller et spædbarn? 
Min søster lakterer når hun er sammen med mig, selvom hendes datter er 8 år gammel.. 
Min mor lakterede i over 20 år efter jeg blev født og det stoppede først da hun fik fjernet livmoderen.. 

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym trådstarter

Hmm, ja jeg har tænkt om det måske kunne være fordi min datter var syg her for en uge siden og derfor lå rigtig sammen med mig.  Men har samtidig fået akne og andre hormonelle påvirkninger. Så jeg har fået en tid til lægen, vil lige få taget nogle blodprøver for at udelukke at det kan være noget med hypofysen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.