kan ikke slippe ubehaget, hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
14 synes godt om
26. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg stod i den ubehagelige situation for ca. 1½ time siden, at jeg så en ung mand begå hærværk mod vores lokale "flygtningecenter" - en ejendom hvor der bor 10-15 flygtninge der har fået opholdstilladelse indenfor de sidste 6-12 mdr.

Jeg skyndte mig at tage et billede af ham, og så ringe til politiet for at anmelde det.

betjenten bad mig beskrive gerningsmanden; hvordan så han ud, virkede han påvirket og/eller psykisk syg. Betjenten fik mit navn og CPR-nr. (hvorfor ved jeg ikke) og så sagde han at de ville "sende en vogn ved lejlighed"...

Jeg har næsten lige fået min datter til at sove, og sidder nu alene i stuen og kan ikke rigtig slippe ubehaget - hvad hvis han så mig og genkender mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg stod i den ubehagelige situation for ca. 1½ time siden, at jeg så en ung mand begå hærværk mod vores lokale "flygtningecenter" - en ejendom hvor der bor 10-15 flygtninge der har fået opholdstilladelse indenfor de sidste 6-12 mdr.

Jeg skyndte mig at tage et billede af ham, og så ringe til politiet for at anmelde det.

betjenten bad mig beskrive gerningsmanden; hvordan så han ud, virkede han påvirket og/eller psykisk syg. Betjenten fik mit navn og CPR-nr. (hvorfor ved jeg ikke) og så sagde han at de ville "sende en vogn ved lejlighed"...

Jeg har næsten lige fået min datter til at sove, og sidder nu alene i stuen og kan ikke rigtig slippe ubehaget - hvad hvis han så mig og genkender mig?

Kære dig. Som jeg læser dit indlæg er du utryg ved situationen? - det kan jeg sagtens forstå, men jeg er sikker på, at det reelt er helt ubegrundet. Til gengæld synes jeg du skal  klappe dig selv på skulderen for at have handlet og gjort det rigtige. Hvor er du SEJ! Flere af dig tak. Kram til dig

Anmeld Citér

26. april 2016

fo82

Det er helt normalt at der bliver bedt om cpr ved anmeldelse hos politiet...

jeg kan godt forstå dit ubehag, det er aldrig fedt at være vidne til kriminalitet, men du har gjort det rigtige...

håber de finder gerningsmanden :-)

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Kære dig. Som jeg læser dit indlæg er du utryg ved situationen? - det kan jeg sagtens forstå, men jeg er sikker på, at det reelt er helt ubegrundet. Til gengæld synes jeg du skal  klappe dig selv på skulderen for at have handlet og gjort det rigtige. Hvor er du SEJ! Flere af dig tak. Kram til dig

ja, jeg var utryg da vi bor i en lille by.

min mor bor heldigvis også i byen, så hun kom herhen og sover pt. i gæsteværelset.

Anmeld Citér

27. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hvor er det godt at han blev set og anmeldt! Kan sagtens forstå det føles lidt utrygt nu, jeg har selv prøvet det. Det gik over efter nogle dage

politiet skal altid have navn og cpr. På anmelder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.