Hvad fejler jeg så!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg har egentlig bare brug for lige at komme af med en masse frustrationer. 

Jeg har i 5 års tid nu haft en meget uregelmæssig menstruation og vi har svært ved at få børn.

"Problemet" er bare at jeg har været igennem en masse test og svaret er altid det samme "det ser bare så fint ud, alt er som det skal være" 

Min kæreste er også så sund som han ka  være og kvaliteten er helt i top.

Men hvordan kan man sige alt er som det skal være når jeg på 1 år kan tælle min menstruations ankomst på én hånd? Det er mig virkelig en gåde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

Julemusen

Anonym skriver:

Jeg har egentlig bare brug for lige at komme af med en masse frustrationer. 

Jeg har i 5 års tid nu haft en meget uregelmæssig menstruation og vi har svært ved at få børn.

"Problemet" er bare at jeg har været igennem en masse test og svaret er altid det samme "det ser bare så fint ud, alt er som det skal være" 

Min kæreste er også så sund som han ka  være og kvaliteten er helt i top.

Men hvordan kan man sige alt er som det skal være når jeg på 1 år kan tælle min menstruations ankomst på én hånd? Det er mig virkelig en gåde. 

Hvordan er din vægt? Fot lettere overvægt kan godt være skyld i manglende mens. Kender flere som også sjældent har mens inklusiv mig selv. Vi har alle haft glæden af et vægttab og striks diæt. Jeg har fulgt bogen "Spis dig gravid" og har i løbet af 2-5 måneder fået stabil mens samt opnået graviditet tre gange. Når jeg ikke spiser efter kosten har jeg mens med 35-95 dage imellem. Når jeg følger diæten 31 dage. Man behøver ikke fejle noget bare fordi man sjældent har mens. Vi kan ikke alle være ens. Pco er jo egentlig også kun en diagnose der fastsættes udfra nogle punkter af symptomer. Og er noget der ofte kan motioneres og spises væk, hvis der ikke er cyster indblandet.

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

Julemusen skriver:

Hvordan er din vægt? Fot lettere overvægt kan godt være skyld i manglende mens. Kender flere som også sjældent har mens inklusiv mig selv. Vi har alle haft glæden af et vægttab og striks diæt. Jeg har fulgt bogen "Spis dig gravid" og har i løbet af 2-5 måneder fået stabil mens samt opnået graviditet tre gange. Når jeg ikke spiser efter kosten har jeg mens med 35-95 dage imellem. Når jeg følger diæten 31 dage. Man behøver ikke fejle noget bare fordi man sjældent har mens. Vi kan ikke alle være ens. Pco er jo egentlig også kun en diagnose der fastsættes udfra nogle punkter af symptomer. Og er noget der ofte kan motioneres og spises væk, hvis der ikke er cyster indblandet.

Jeg er overvægtig, men det skete først for ca. 3 år siden. Der tog jeg 30 kg på på et halvt år. Efterfølgende har jeg haft svært ved at tabe mig.

Jeg spiser sundt, og er aktiv i 6 timer ad gangen på mit arbejde. Jeg har ikke haft problemer med at tabe mig førhen. Men nu er det som om jeg kun taber væske. 

Er det en bog med en bestemt diæt der skal følges dag for dag?

Anmeld Citér

27. april 2016

Julemusen

Anonym skriver:

Jeg er overvægtig, men det skete først for ca. 3 år siden. Der tog jeg 30 kg på på et halvt år. Efterfølgende har jeg haft svært ved at tabe mig.

Jeg spiser sundt, og er aktiv i 6 timer ad gangen på mit arbejde. Jeg har ikke haft problemer med at tabe mig førhen. Men nu er det som om jeg kun taber væske. 

Er det en bog med en bestemt diæt der skal følges dag for dag?

Nej der er ikke en dag for dag diæt, men en opskrift til at sammensætte sin kost så man sænker insulin niveauet som kan være hormon forstyrrende. Derudover anbefales det at styrketræning da muskler yderligere forbrænder mere. Jeg har ogsp haft svært ved at tabe mig, men med bogens hjælp og råd gik det stærkt. Overvægt kan sagtens være skyld i jeres problem med at opnå graviditet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.